Izvor: Mina
Gubitkom parlamentarnog statusa, Liberalna partija (LP) dospjela je u nezavidan položaj, ali je sigurno da se time neće završiti misija koju su liberali imali u Crnoj Gori proteklih 20 godina, poručio je funkcioner te stranke Andrija Popović.
“Dali smo nemjerljiv doprinos obnovi državnosti Crne Gore, i tek nam predstoji borba za drugačiju državu – društvo građana sposobnih da ostvare viziju moderne države poštujući evropske principe”, kazao je Popović agenciji MINA.
Prema njegovim riječima, izborna Skupština LP, na kojoj će biti izabrani predsjednik i novo rukovodstvo, vjerovatno će biti održana 26. juna. Po važećem statutu, pojasnio je Popović, kandidati za predsjednika obavezni su da najkasnije 15 dana prije održavanje konvencije dostave kandidaturu.
„LP ima dosta sjajnih ličnosti koji mogu da naslijede Miodraga Živkovića koji je, jednostavno, izgorio u dugogodišnjoj borbi za demokratsku Crnu Goru i liberalnu demokratiju“, smatra on.
Popović je kazao da liberali nikada neće zaboraviti Živkovićev dosadašnji doprinos.
„Ali i budući, jer je obećao Glavnom odboru da je poslije izbora spreman da nam pomogne svojim ogromnim iskustvom“, dodao je on.
Prvi korak biće izbor novog rukovodstva, naveo je Popović i dodao da ne sumnja da će drugi biti ujedinjenje sa Demokratskim centrom (DC), ali i objedinjavanje svih liberala, koji se već dvije decenije bore za demokratiju, ljudska prava i slobode.
„To su ljudi sličnih pogleda na život bez obzira da li podržavaju LP, Liberalni savez Crne Gore (LSCG), Građansku partiju ili DC, jer sve to stranke koje su nastale ispod šinjela LSCG-a i samo objedinjeni možemo da se odupremo ovoj pošasti koja je vlada Crnom Gorom posljednjih 20 godina“, smatra on.
Prema njegovim riječima, mnogi politički analitičari „uvjereni su da bez liberala ne može doći do smjene ovog režima“.
„Vjerujem da ćemo se brzo konsolidovati i biti jaka snaga na sljedećim državnim izborima, ali isto tako i lokalnim, posebno u našoj prijestonici Cetinju, koji će biti održani krajem godine“, poručio je Popović.
On je pojasnio da je koalicija LP-DC, na na martovskim parlamentarnim izborima, na Cetinju dobila povjerenje više od devet odsto izašlih birača, što je uz Kotor bio njihov najbolji rezultat.
Popović je kazao da je inicijativa predsjednika Narodne stranke (NS), Predraga Popovića „potpuno prihvatljiva i apsolutno potrebna za LP“.
„Ne treba zaboraviti da su tri najveće vanparlamentarne liste – Narodnjačka koalicija, LP-DC i Stranka penzionera i invlaida, dobile oko 26 hiljada glasova, što je najmanje šest poslanika“, podsjetio je on.
Popović smatra da se ljudi koji su glasali za njih ne smiju iznevjeriti „bez obzira na najtragičniju činjenicu da će ih u parlamentu, zbog važećeg izbornog sistema, uglavnom zatupati režimski poslanici“.
„Već se vidi da parlament Crne Gore bez liberala i narodnjaka, čast izuzecima, neće ličiti ninašto“, tvdi on.
Aktuelna vlast je, tvrdi Popović, ospunio cilj da ih spriječi da uđu u parlement, naročito na sjevreu Crne Gore, „kako bi eliminisala izvorne suvereniste iz parlamenta, a najveći npreijatelji Crne Gore, do prije desetak godina, postali su njeni jedini zastupnici“.
„Ali režim se grdno vara ako misli da je trajno elimisao liberale iz političkog života Crne Gore je smo joj mi potrebni, i nastavljamo borbu za državu jednakih šansi“, poručio je Popović.
To je, kako je naveo, borba za „slobodu izbora životnog stila, obrazovanje djelovanja i udruživanje, za solidarnost, saradnju i toleranciju odnosno za gotovo sve što građani Crne Gore nemaju u posljednih 20 godina“.
baki.lj
May 17, 2009 @ 21:48:02
“On je pojasnio da je koalicija LP-DC, na na martovskim parlamentarnim izborima, na Cetinju dobila povjerenje više od devet odsto izašlih birača, što je uz Kotor bio njihov najbolji rezultat.”
pa je li moguce da ovi tvorovi mogu prevarit 10% cetinjana da su oni kao liberali?!
e pa show!
Milena
May 17, 2009 @ 22:57:14
Pi iz ovog teksta osjeca se strasan smrad!
Balša
May 18, 2009 @ 00:18:31
Reče i otade živ…da se režim vara ako misli da će eliminisati ove vajne liberale…Oni su sami sebe eliminisali, jer su uzeli dio imena jedne slavne i poštene partije.Ustvari onaj dio pošteni koji je i danas ostao vjeran idealima LIBERALA…
Adriana
May 18, 2009 @ 00:52:03
Tvor je zavrsio masonski zadatak za dps sad se moze povuci!
Vladimir Nedović
May 18, 2009 @ 10:35:58
Kako na blogovima Perovica i Aleksica, tako vidim i ovdje, narod se uhvatio za jednu od najogavnijih stvari koje je Perovic izrekao, umjesto da ga za isto kritikuju.
Nece biti napretka u Crnoj Gori dok svakom Crnogorcu ne ZASMETA ta ruzna kvalifikacija koju je Perovic naveo za Zivkovica. Nece biti, jer je to cisti primitivizam, a on je prvi sa kojim se moramo uhvatiti u kostac.
Sergej Peric
May 18, 2009 @ 10:55:18
RE: Vladimir Nedovic
ne bih ulazio u neku siru diskusiju ali moram na ovaj tvoj post rreagovati…
Sergej Peric
May 18, 2009 @ 11:03:56
RE: Vladimir Nedovic
izvini, slucajno sam poslao ovaj prvi dio…
Trudim se da prihvatim svacije misljenje na ovom portalu kao i na blogovima Slavka i Aleksandra. Iskreno , pacifizam u Gori Crnoj je sto se mene tice prikrivena podrska onim strukturama koje nam kroje sudbinu 20 godina. Ono sto ti izlazes na svim ovim pobrojanim mjestima jeste pacifizam. Razumij ovo kako god hoces , sto se mene licno tice Miodrag Zivkovic ,imenom i prezimenom , ne moze biti nista drugo bez tvor !! Licno sam mu to i rekao, mozda u malo vulgarnijem obliku, tako da ovu rijec (tvor) smatram komplimentom za njega.
Vladimire, dok mi u Gori Crnoj pravim rijecima ne nazovemo sve one koji to zaista jesu , dakle, za lopove da kazemo da su lopovi ( ne prevaranti, spekulanti i ‘da se bave nedozvoljenm sredstvima) , za mafijase da su mafijasi , za one koji siluju da su silovatelji , za one koje se kurvaju da su prostitutke , za one koji lazu da su lazovi , a za one koji smrde da su TVOROVI!!!!! Eto , onog momenta kada svi pocnemo prave stvari da nazivamo pravim imenima e onde ce mozda doci do nekog poboljsanja u ovoj nasoj tzv. drzavi . Mozda!!!
Vladimir Nedović
May 18, 2009 @ 11:49:47
Gospodine Pericu,
prije svega, zahvalicu vam se na civilizovanom odgovoru, s obzirom da obicno na ovakve moje tvrdnje dobijem jos vece provale primitivizma.
Kazete “pacifizam u Gori Crnoj je sto se mene tice prikrivena podrska onim strukturama koje nam kroje sudbinu 20 godina”. Gospodine Pericu, ja zaista ne mogu biti odgovoran za to sto vama moj iskreni i dobronamjerni stav (koji vi nazivate pacifizmom, i koji ja primam kao kompliment, sto on jeste u svakom normalnom drustvu, iako iz vaseg posta proizilazi da bih ja trebao da se zbog tog pacifizma zamislim) izgleda kao neka ranije vidjena manipulacija ili kalkulacija. Ja ne znam sta se moze vise ocekivati od ljudi nego upravo iskrenost i dobra namjera, pa jos i pacifizam. Zao mi je sto vi pritom osjetite gorki okus, jer ste se mozda na slican nacin u proslosti prevarili, ali ja zaista za to ne mogu i necu da snosim odgovornost. A pogotovo necu, da bih vama liberalima dokazao da sam dosljedan i beskompromisan, mijenjati svoje principe i “nazivati stvari pravim imenom” ako to znaci vulgarnost i nepristojnost.
Za sve postoji ljepsa rijec, gospodine Pericu. To podize nivo rasprave, a on je malo gdje tako nizak kao u Crnoj Gori. Ja nemam nikakav problem da se OPREDIJELIM nasuprot stvari, ali ne moram iznositi gadosti da bih bio jasan u svojoj namjeri. Nikome zbog toga nece biti lakse da neke stvari razumije, vec ce se samo jos vise produbiti podjele. Jer svi se bore za neku svoju istinu, a ljudi iz LP-a (medju kojima ima mojih prijatelja) isto su tako ubijedjeni u svoju istinu kao i vi.
Vladimir Nedović
May 18, 2009 @ 12:03:25
Jos nesto, jer ponovo citam ove stvari koje nazivate pravim imenom. Nemam zamjerki ni na jednu kvalifikaciju sem na posljednju, a smatram da je vrlo razlicita od ostalih.
Zrno
May 18, 2009 @ 11:06:24
Stvari (u ovom slucaju ljude) treba nazvati pravim imenom (i zaista Slavko itekako ima pravo u politickom smislu svakome obrusiti u brk, i skoro da nema politicara na politickoj sceni sa vecim kredibilitetom za tako nesto), ali ako mi svi zajedno malo ne iskuliramo sa tim kvalifikativima ode sve u 4 p.m, posto smo vec u 3 p.m.
Zrno
May 18, 2009 @ 11:34:17
U prirodi cg politicara je da se nece nikad ni izvinuti, a kamoli postidjeti, za nesto sto su uradili. Pogotovo tako nesto nije za ocekivati od masona.
U ovoj nasoj novoj (virtualnoj) borbi takvi ljudi, koji nece postaviti jasan otklon od ovoga rezima, na nacin sto ce priznati da su istom kumovali, dakle takvi ljudi nam nista ne trebaju, odnosno treba ih javno okvalifikovati kao kumove i tvorove, ali fakat obicni (ako takvih ima)ljudi se poistovjecuju sa nekom ekipom i sami takodje nece da budu u krivu, po cijenu zivota, cak iako uvide da su pogresno procijenili (iako smatram da tek 5 % ljudi u CG blio sto procjenjuje) Najboji primjer je hod od saveza komunista i zabljackog ustava iz 1992 i nezavisne Crne Gore 2006, ljudi onako iskvareni, sa svim svojim slabostima, izmedju ostalih sa biografijama sa dubrovackog i inih ratista zele da ‘evoluiraju’ sa onima koji su isti kao oni, zele da ‘evoluiraju’ sa Milom, sa Svetom…jer ako bi bili za Slavka to je revolucija, a ne evolucija u njihovim (praznim shvatanjima), na koje nisu spremni, jer su slabi, kukavice, poltroni i nistavila. Milo i Svetko su advokati njihovih dusa, na cudan nacin, ali se zaista doima da je tako.
Financijska kriza, odnosno faljivanje para, ce biti kljucan momenat, kad se oni koji uzimaju mrvice vise nece moci poistovjecivati sa ljudima koji drze mrvice, prve banke, zavale i avale. Tada ce doci momenat, da li ce ovi koji prakticki nemaju nista nastaviti sluzenje onih koji imaju sve, ili ce raskinut taj dvodecenijski pakt sa djavolom. Poenta mog proslog posta je bila da bi smo presli iz 3 p**.materine. u bar 2. p.m. , a ne u 4 p**, moramo u tom kljucnom momentu pruziti ruku ovim (praznodusnim) ljudima koji raskidaju sa mrvicama.
Vladimir Nedović
May 18, 2009 @ 12:01:41
Zrno, apsolutno se slazem. Strah je previse mocan, i nije samo prisutan medju crnogorskim zivljem. Zato je svaki napredak mukotrpan posao.
No meni jako smeta i vokabular, jer zelim da se napredak napravi i u tom smislu. Vi ste naveli par izraza koji su meni dovoljno jasni, a nisu vulgarni.
kasna
May 18, 2009 @ 12:08:21
Vladimire kako se zove ono sto je Zivkovic uradio Liberalnom savezu Crne Gore?
Vladimir Nedović
May 18, 2009 @ 12:16:08
Ne mora da se zove nikako. Ako vjerujete da vas je neko gadno prevario, okrenete mu ledja, prestanete sa njim da pricate i DOSTOJANSTVENO IGNORISETE njegovo postojanje.
Za izmisljanjem novih pogrdnih imena jednostavno nema nikakve potrebe, a imace prodju samo medju primitivnim sprdacko-raspolozenim zivljem u Crnoj Gori.
kasna
May 18, 2009 @ 12:19:47
A kako se naziva kad Zivkovic nakon toga dolazi u kucu tvog prijatelja i izgovara o tebi najgore moguce lazi, kako bi tog tvog prijatelja i kompletnu njegovu porodizu ucinio tvojim politickim protivnikom? Kako se to zove?
iris
May 18, 2009 @ 13:02:26
wwwwwwwwww
iris
May 18, 2009 @ 13:14:22
Prvo da čestitam na svemu do sad urađenom. U ovoj raspravi podržavam gospodina Perića. Tvor je kompliment za Živkovića. Meni zaudara i ova Popovićeva besjeda. Kako pronaći neku riječ da se Popović ne uvrijedi. Baš me zanima kako g. Nedović preporučuje da nazovemo ono što je uradio Živković ili ovo što Popović besjedi.
Vladimir Nedović
May 18, 2009 @ 13:57:27
Ja mislim da sam na ovo odgovorio, iako nisam obavezan da polazem racune svima koji pod pseudonimom dovedu u pitanje moju principijelnost.
kasna
May 18, 2009 @ 14:24:05
I ovo nije moj pseudonim nego nadimak. Prezivam se Kasnecovic i moja porodica zivi na Cetinju, jedna je jedina, Cetinjani ce znati, a ja zivim u Frankfurtu. Volio bih da budes ljubazan i da mi odgovoris na pitanje koje sam ti postavio oko Zivkovica. Kako ti nazivas ovo sto on radi?
kasna
May 18, 2009 @ 14:20:38
Vladimire, nisi obavezan nikome da polazes racune, ali ti ne znas nista o ovome i bolje je da ne ulazis u raspravu. Ovdje se raspravlja o politici a ne o klikerima. Ja sam citao tvoj blog i tamo sam vidio da se samo razracunavas s liberalima, sto je tvoj politicki stav sa kojim se ja ne slazem, ali ga postujem. Molim te da postujes i moj stav da i ja Zivkovica vidim kao politickog tvora. Kakav je on licno, ne interesuje me. Mene samo interesuje ono sto on radi u politici, a ja mislim da jos uvijek radi kako bi nanio sto je moguce vecu stetu LSCG. Ja zelim da se nadam da ce LS ponovo da bude podignut, i ne zelim da mi ti tu nadu oduzimas zato sto ja tebi tvoju nadu ne oduzimam. Osim ako nije tvoja nada da se LSCG vise nikad ne podigne.
Vladimir Nedović
May 18, 2009 @ 14:49:48
Izvinite, ni vase pitanje, ni kvalifikacija oko koje smo poceli diskusiju nemaju veze sa politikom. Ja bih cak i mogao da razumijem kvalifikaciju da je ona upotrebljena kao metafora, i odnosila se iskljucivo na politicki angazman (kao sto to vasa preciznija formulacija postize), ali i vi i ja znamo da se njome diskvalifikuje Zivkovic kao covjek.
Ja razumijem vas stav, ali sam vec objasnio da se njime nista ne postize (a moze biti i kontraproduktivan), kao i da ne doprinosi podizanju nivoa rasprave, koji je neophodan.
p.s. Necu vam odgovoriti na gore postavljeno pitanje, jer ne zelim da se bavim takvim stvarima, a i smatram da sam u postu prije toga dovoljno rekao. Takodje, nije mi bila namjera da vas isprovociram da kazete svoje pravo prezime, nije mi bitno ni odakle ste ni kako se prezivate, niti da vam ugrozavam nadu. Moje nade vezane su iskljucivo za Crnu Goru i njen narod, LSCG je, iako najbolja, ipak samo partija.
Vladimir Nedović
May 18, 2009 @ 14:50:51
E da, otkud vam to da se na svom blogu ‘samo razracunavam s liberalima’? Navedite neku statistiku kojom cete ovo potkrijepiti.
kasna
May 18, 2009 @ 15:00:46
Nemam statistike, citao sam onaj o blogovima liberala i raspravu. Nije mi se svidjela.
Vladimir Nedović
May 18, 2009 @ 15:32:47
Prihvatam da vam se rasprava nije svidjela, sasvim legitimno. Sto se statistike tice, tekst koji pominjete bio je jedan od 13 koje sam napisao, dakle 7.7%. I rasprava je posla u smjeru koji ja nisam zelio, a za koji sam vise puta trazio da bude promijenjen, da bi se stvari sagledale iz sire perspektive. Jer je moja ambicija u blogovima bila da se bavim propustima i anomalijama u CG, pa ako njih, izmedju ostalog, primijetim i kod predstavnika liberala, ne vidim zasto ne bih reagovao. Ustvari, bolje je reci – utoliko gore, jer su principi LSCG najblizi mom poimanju potrebnog vrijednosnog sistema u Crnoj Gori, pa mi dodatno smeta kad i na tom mjestu primijetim mane.
A kritika nije nikad imala za cilj razracunavanje sa bilo kim, vec zelju da svi zajedno naucimo i napredujemo. Ako ce pomoci ilustracija, vjerujte mi da vise kritike uputim na adresu mojih najblizih nego liberala.
iris
May 18, 2009 @ 15:13:49
Vladimire kazali ste da je primitivizam nazvati Zivkovica tvorom apelujete da se primitivizam zaobidje i ja se slazem. Zelio bih da cujem vas civilizovani predlog kako nazvati cin Mika Zivkovica.
Vladimir Nedović
May 18, 2009 @ 15:38:14
A ja sam vam vec rekao da sam na to odgovorio (prvi odgovor kasni), i da sam rekao sto sam imao. Ako se slazemo oko primitivizma, i spremni smo da taj princip primjenjujemo i na sebe i na druge, nema problema.
Sergej Peric
May 18, 2009 @ 15:39:24
RE: Vladimir Nedovic
Oko Zivkovica necu trositi rijeci , mislim da smo se razumjeli.
A sto se tice pacifizma, upravo prevodite ono sto sam htjeo da kazem . Pacifizam je normalna pojava u svakom ‘normalnom’ drustvu jel tako ? Cak stavise ,kao sto kazete je pozeljan. E bas tu ja pravim digresiju , jer Gora Crna nije normalno drustvo da bi se taj pacifizam mogao oznaciti kao ‘prijeko potreban’ . Licno se ne zalazem za bilo kakav vid normalne komunikacije sa ljudima koji mi unistavaju zivot 20 godina i zbog kojih ne planiram svojju buducnost u Gori koju itekako volim . Naravno, ovo se ne odnosi na Vas . Sto se mene tice , pronalazim se u onom dijelu jednog od proslih Slavkovih postova, kada kaze da se sa Njima treba razracunavati i na licnom planu , pa makar mi oni bili komsije ili prijatelji ..zaista ja nemam takvog medju Njima jer mi moj intelekt i samopostovanje ne dozvoljava da se pravim kako je sve u redu ,’ipak smo mi svi ljudi’…( od cega mi se blago je reci povrace) .. itd. Sto naravno Vama ne sporim i sto je Vasa licna stvar sa kim cete biti prijatelji.
Sergej Peric
May 18, 2009 @ 15:45:37
RE : Vladimir Nedovic
e sad…posto su ovo ‘sprdacko-primitivni komentari” kako rekoste , ja cu i dalje nastaviti da se sprdam i da primitivce nazivam onako kako mi to savjest nalaze . Daleko od toga , da cu paziti hocu li povrijediti bilo koga sa tim jer zaista mislim da ako se neko nije uvrijedio posle svih ovih 20 godina manipulacije i terorisanja od strane ,podvlacim , SVOJIH PRIJATELJA I KUMOVA, onda zaista ne snosim krivicu za njegove dusevne bolove. Ono sto takodje ne volim jeste prelazenje preko uradjenih stvari olako ..ne umijem da se okrenem i zaboravim Vladimire i istina je sto kazes da jos uvjek imam ‘gorak okus’ ..tj. ukus , zbog onoga sto je priredio SVOJOJ partiji koja Ga je proizvela u javnu licnost prije svega . Na izdaju Prijatelja odgovaram svakog trenutka i kad god imam priliku za to . U tome lezi poenta moje price da nisam pacifista !!!!
Vladimir Nedović
May 18, 2009 @ 16:28:35
Sergeju,
cini mi se da ipak konvergiramo polako ka necemu oko cega se mozemo sloziti. Drago mi je ako sam vas ubijedio u svoje dobre namjere, pa me izdvajate iz grupe koju zestoko napadate.
Ja smatram tuznom cinjenicu da su vrijednosti u Crnoj Gori do te mjere poremecene da se na pacifizam gleda sa sumnjom. I smatram da je opasan izgovor da to nije za Crnu Goru pozeljno jer ona nije normalno drustvo. Ali vrlo dobro razumijem vasu gorcinu. U principu, ja nemam pojma kako bih se odnosio prema ljudima koji bi mi u jednom momentu bili najblizi saradnici, a u drugom ljuti protivnici (‘okus’ je bila referenca na Stulica). Na srecu, nemam to iskustvo, ali nadam se da, cak i da ga imam, pricu ne bih spustao ispod jednog civilizovanog nivoa. Brano je, eto, jos bolje od mene artikulisao ovaj princip. Ali poenta je da ne smijemo spustati ljestvicu u Crnoj Gori zato sto ona nije normalno drustvo. Ne, ja necu odustati ni od pacifizma, ni od kritike iskljucivosti, ni od zahtjeva za civilizovanom raspravom. Moralni principi su, naravno, osnova za sve, ali su ipak samo osnova. Ako neko uz to ima i siroke poglede i manire, to moze biti samo pozitivno.
Sto se tice kumova i prijatelja, nemam problema sa njima raskinuti sve odnose ako sam ubijedjen da su me prevarili. Ono sto sam zamjerio Perovicu u prici koju pominjete jeste neodredjenost, koja moze da podrazumijeva sukob sa bilo kojim rodjakom ili komsijom za koga posumnjate da vam radi o glavi. Vjerujem da su takve pausalnosti jako opasne, jer istina je cesto komplikovanija (“lotta ins, lotta outs, lotta what-have-you’s”, rekao bi The Dude). I zato sam pomenuo neke prijatelje koji su u LP-u, a koji su ubijedjeni u svoju istinu (do juce su bili ubijedjeni u istu istinu kao i vi).
Sergej Peric
May 18, 2009 @ 17:01:16
RE: Vladimir Nedovic
Ne, vjerujte mi ,nema potrebe da me ubjedjujete u bilo sta. Ne sumnjam ja u Vase dobre ili lose namjere, jednostavno put otpora prema zlu ne vidimo na isti nacin i to je sve. Ja mislim da je 20 godina mnogo vremena da bi danas gubili vrijeme na razgovor sa Njima . To je razlika.
Mislim da smo se dovoljno sklanjali i cekali da nam neko drugi donese slobodu i iz tog razloga pacifizam moze biti jedino kontraproduktivan jer svi znamo koji je glavni Njihov oslonac – to je STRAH . Iz tog razloga mislim da se ,bukvalno ,konacno moraju pokazati zubi. Ukoliko budemo trosili vrijeme na okrugle stolove, mislim da ce nas to kostati novih Avala, Trstena , KAP-ova i ostalih .
Kao sto vidite , civilizovanu raspravu mogu voditi sa ljudima koje smatram dostojnim takvog mog ponasanja , za ostale me blago je reci- briga. Nisam odrastao na medu i mlijeku , vec sam gledao oko sebe kako se ceprkaju kontejneri , nisam isao na konzervatorijume da sviram violinu , vec su pored mene fijukali metkovi lokalnih dripaca , nisam putovao svijetom sa svojim drustvom, vec sam to isto drustvo gledao kakko oko mene propada , u svom gradu, svom kvartu ,svom stanu ,naocigled svih . Malo njih danas poznajem , ne zato sto ne zelim , vec se ne prepoznajemo vise. I nije se sve ovo oko mene desavalo zato sto ja to tako hocu , vec zato sto mi je natureno . I Vi mi kazete da treba da zadrzim nivo pred Njima ,koji ga ni nemaju??? Nek im ovo budu komplimenti . Nerodjeni ce se pobrinuti valjda da odgovaraju za sve .
Oko ovoga sto se tice prijatelja se slazem…naravno da treba znati sa kim se zavrsava prica, ali ne treba ostati nijem i cutati zarad nekadasnjih prjateljskih odnosa . Na to sam mislio.
kasna
May 18, 2009 @ 17:23:56
Vladimire ti nemas pravo da zamjeris Slavku iz vise razloga. Prvo on nije rekao da svakoga treba izbaciti iz kuce za koga posumnjas, nego je bio precizan kao i uvijek. Kao drugo njegov i tvoj kontekst posmatranja su razliciti, a ti to ne postujes. Kao trece, dok on glavom lomi zid kroz crnogorski tunel i to decenijama ti mu trazis dlaku u jaje i prebacujes sa svih fokus na njega.
Ja hocu da vjerujem da su tvoje namjere ispravne, ali ako mislis o Zivkovicu sto i Brano, onda bi fokus bio na nekom drugom, a ne na Slavku.
E sad, zasto Brano ne dovodi u pitanje Slavkov nacin borbe a ti stalno i ponovo dovodis i ne samo njegov nego i drugih liberala, pitanje je na koje bih volio da mi odgovoris.
Jos nesto moram da ti kazem. Ako pogledas kome je sve fokus politicke borbe okrenut ka Slavku, ponavljam decenijama, onda moras shvatiti i zbog cega tebe ljudi cesto posmatraju onakvim kakav ti tvrdis da nisi.
Vladimir Nedović
May 19, 2009 @ 09:36:36
@ Sergej
Ne razumijemo se samo u dijelu u kome se vama cini da ja nekoga branim, ili vas tjeram na razgovor sa njima. Ja zelim da svaka borba bude civilizovana, pogotovo u taboru koji mi je politicki blizak. Doduse i manje iskljuciva, jer nisam uvjeren da su ama bas svi sa te ‘druge strane’ do koljena zagazili u glib jer su svjesno doprinijeli ovakvoj sadasnjoj situaciji.
Sa druge strane, zubi se mogu pokazati na mnoge druge nacine. Ja nemam nista protiv protesta, suocavanja sa politickim protivnicima, bojkota i ostalih nacina eksplicitnog pokazivanja svog politickog i moralnog stava. Ali to ne mora da znaci konstantno optuzivanje drugih (jer na to se trosi i vrijeme i energija), treba se skoncentrisati na svoje principe i ciljeve. Znaci, ne zagovaram okrugle stolove, vec naprotiv akciju, ali ona ne mora da bude usmjerena KONTRA nekog drugog, nego ZA nas.
@ kasna
Moj fokus zaista nije na Perovicu ili liberalima, na njih trosim vrijeme i energiju jer se nadam da svi zajedno mozemo nauciti i napredovati. Sa druge strane, za mnoge druge je rezervisan prezir. Cinjenica da ja na takve ne zelim da trosim rijeci moze dovesti do pogresnog tumacenja mojih stavova (sa Branom sam vec o ovome razgovarao).
Ali ste za mnoge stvari u pravu, i ja razumijem zasto se moje pisanje tako dozivljava. S tim sto se uvijek nadam da se vidi razlika izmedju dobronamjerne kritike i podmuklog napada. Brano mozda pokazuje razumijevanje tamo gdje ga ja nalazim. Meni jako smetaju neke stvari, ne mislim da su dlaka u jajetu (jer, eto, ostavljaju duboki trag u narodu i treba svaku rijec dobro mjeriti), ali to ne znaci da necu podrzati liberale u svakoj prilici. Mislim, takodje, da vi vise paznje posvecujete mojim kritikama liberala (kojih je dosta) nego mojoj podrsci njima (koja se, ponavljam, pokazuje tako sto ja visim na svim ovim portalima). Nadam se da smo se razumjeli.
Pozdrav!
kasna
May 19, 2009 @ 10:57:32
Vladimire moram da ti priznam da vrlo cesto tvoje namjere dozivljavam na ovaj nacin. Podrsku liberalima pokazujes kako rece, tako sto “visis po ovim portalima”, a onda kad se zakacis da “visis” usmjeravas tok diskusije u ni malo produktivnom smjeru otvarajuci pricu o tome kako nekoga neko moze ili ne moze tretirati kao Tvora. Za lukavog covjeka se kaze da je lisica. Postoji kompletan knjizevni pravac koji se zove “basne”. Mislim da taj pravac pripisujuci zivotinjama ljudske osobine cini nepravdu prema zivotinjama. Ali se basne ne spaljuju. I sam kazes da je tvojih kritika prema liberalima “dosta”. Znaci kritika liberala je “dosta”, a podrska je u tome da “visis” po portalima. Meni ovo nekako ne stima. Mozes li mi malo pojasniti kako time pomazes liberalima, a ne recimo njihovim politickim protivnicima, a onda u trecem slucaju kazes da se slazes sa Branovim stavovima o, na pr Zivkovicu. Mislim da su ljudi prema tebi ovdje veoma pazljivi i pokusavaju da shvate tvoj nacin politickog rasudjivanja ali da im ne dozvoljavas da te pohvataju.
Vladimir Nedović
May 19, 2009 @ 12:32:58
kasna, ako napravimo neki odnos izmedju broja rijeci koji ja potrosim na kritiku liberala i onoga koji trosim na kritiku drugih stvari (raznih anomalija u narodu, ili konkretno poteza vlasti, Djukanovica, mafije, itd.), mislim da ce se dobiti jasna slika o tome koga ja ustvari napadam. No cak i da nije tako, nacin na koji kritikujem jedne je vrlo razlicit (po mom uvjerenju, a eto ima i jos nekih koji to tako tumace) od onoga kojim kritikujem druge.
Brano Koćalo
May 18, 2009 @ 15:56:16
Sto se tice Vladimirovog stava, on je pitanje licnog stila, a taj licni stil korespondira i s nekim mojim osnovnim osjecajem i stilom. Ako covjek ne pljuje, ne kune, ne psuje, valjda nije manje covjek. Rekao bih da je VISE covjek. Da definisem evo konacno Miodraga Zivkovica: on je bivsi lider LSCG, cije je perfidno djelovanje, ispostavice se, dovelo do kraha te partije. Bivsi lider liberala je, danas se to vidi, odigrao jednu od najnecasnijih i najpodlijih uloga – unistio je partiju koja ga je stvorila kao politicara. Pokusao je da popljuje i pogazi sve ono sto je ta partija za vrijeme svog postojanja stvorila. Sto se njega tice, on je za mene politicki protivnik, kao obicna sluga rezima i poluga, ne poluga nego polugica, u odrzavanju ovog odvratnog rezima na vlasti. Ja, Vladimir, Zrno i vecina vas pretpostabljam nije ucestvovala u biranju tog “tvora” i on kao takav nije nas licni prijatelj ili neprijatelj. A i da jeste, to ne mijenja stvar bitno. U krajnjem, tog covjeka koji je tih nekoliko godina bio lider LSCG ja licno nikada i nijesam dozivljavao kao neku osobu liberalnih svjetonazora i integriteta, sto naravno za ovu stvar nije puno bitno, to je neki moj licni osjecaj. Oni koji su ga birali, ukljucujuci tu i Slavka Perovica, imaju stoga gorki ukus. Taj gorki ukus izdaje i Slavkovo reagovanje na nju ja mogu da razumijem, ali ne i da prihvatim kao model kojim treba uciti djecu da reaguju prema onim koji su vam bivsi prijatelji, a sad ljuti protivnici.
Ali, ne mozete preko Vladimirovog ili bilo cijeg odnosa prema nekom covjeku donositi sudove da je taj neko, maltene, podrzavalac tog covjeka, samo zato sto ga ne etiketira sa: tvor, smrad, izdajnik, budala, kreten ili sto god. Moralni je zakon u covjeku da se cuva gadosti, a da bi je se sacuvao, mora je izbjegavati i prezirati, ili joj se ljudski suprotstavljati. Sjetite se, ukoliko pljujete na bivseg prijatelja, “saborca” ili sto god, dio te gadosti mora pasti i na vas. Ne, samo ignorisite tog covjeka, prepustite ga zaboravu, demaskirajte njegovu podlu ulogu. On je samo jedan od mnogih, na zalost. Ili ga proklinjite i pljujte, ako ste takvi i ako vam je tako lakse i ljepse. Izaberite sami…
kasna
May 18, 2009 @ 16:03:43
Vladimire, evo da olaksam. Da li je tvoj politicki stav o Zivkovicu identican Branovom? Ili makar skoro identican?
Vladimir Nedović
May 18, 2009 @ 16:32:52
Nisam se htio eksplicitno pozivati na Branov stav, jer moje pisanje prikazuje u pozitivnom svjetlu. Ali, cinjenica je, sa svim gore napisanim se slazem, pa i sa dijelom koji se odnosi na Zivkovica i vase pitanje.
kasna
May 18, 2009 @ 16:40:15
Hvala Vladimire. Zelio sam da cujem odgovor na to pitanje.
baki.lj
May 18, 2009 @ 16:14:59
potpuno i apsolutno se slazem da nije u redu zvati mika zivkovica, andriju popovica i slicne tvorovi.
mislim da bi taj izraz trebalo prosiriti i na SVE one koji pripadaj mafiji, dakle:
-i na sdp (recimo one jadnike konjevica i krivokapica),
-pzp (koca pavlovic, medojevic, radulovic),
nova (danilovic, mandic),
-albanske nacionalne stranke (sinistaj, dinosa),
-a-r-profitere (zeljko ivanovic, m. perovic),
-lazne nvo-e (daliborka uljarevic, aleksandar sasha zekovic, itd..),
-lazne intelektualce (milan popovic, andrej nikolaidis, vladimir nedovic…),
-lazne opozicione medije (pcnen, vijesti, dan…),
-i naravno kompletne organe dps-a.
ako sam koga zaboravio izvinjavam se tim ljudima.
smatram da su funkcioneri i aktivisti svih ovih partija i organizacija sve tvor do tvora, od cijeg “postenja” sto onog “patriotskog-na-vlasti”, sto onog “patriotskog-u-“opoziciji”” zaudara crna gora vec punih 12 godina.
tu nema neke velike filozofije, s tvorovima nema price, s tvorovima nema rasprave, jednostavno – narode – ZACEPITE NOS NA TVOROVE!!
Brano Koćalo
May 18, 2009 @ 16:23:49
baki. lj (wawy),
zasto si u pocetku pozivao na blogovima da se glasa za dio tih tvorova, a sada ih smjestas uz mafiju? ko si ti, covjece? baki.lj, wawy ili ko??? Moram ti reci, nedosljedan si i nije u redu da pljujes i etiketiras ljude tako siroke ruke…
baki.lj
May 18, 2009 @ 16:37:12
brano, aj ne mlati
Vladimir Nedović
May 18, 2009 @ 16:39:01
“lazne intelektualce (milan popovic, andrej nikolaidis, vladimir nedovic…)”
Opa, poceli smo da se sklapamo…
wawy, ovo neka vama sluzi na cast, a odgovoricete mi na uvredu ako se ikad sretnemo.
Iz nekog razloga, iako dotada vrlo korektan u odnosu prema meni, vi ste u jednom momentu procijenili da sam ja neiskren i da je svo moje pisanje sa tacno odredjenom svrhom diskreditacije liberala. Nisam vam to zamjerio, jer smatram da imate potencijala (i da ste bili brzopleti), i svaku vasu dobru inicijativu sam podrzao. Nazalost, ispostavlja se da vase mogucnosti sagledavanja stvari imaju ozbiljna ogranicenja, pa udarate u zid. To nije moj problem, i ja se nadam da cete vi jednog dana shvatiti da ste grdno pogrijesili.
baki.lj
May 18, 2009 @ 16:59:25
hm, okle sad to da se cuveni intelektualci, demokrate i pacifisti pretvaraju u raspomamljene tvorove i prijete kada im se kaze jasno kao dan sto su i ko su – tvorovi…
sto se mene tice jedini komentar na ovakve price svih ovih tvorova je da zacepim nos, jer je bas njihova i slicna prica ovakva kakva jeste dovela do toga da crna gora bude takva kao sto je danas, da zaudara…
——
crna gora kontra tvora,
od mora do durmitora!! 🙂
Vladimir Nedović
May 19, 2009 @ 09:38:08
Nazalost, ovakav nacin ce se samo vama slomiti o glavu. Sa mnom ste zavrsili.
perfect stranger
May 18, 2009 @ 17:17:05
Што се тиче Владимировог става, он није само питање личног стила, већ прије свега васпитања и цивилизованог понашања. Није лијепо вријеђати на тако ружан начин људе (ако уопште постоји начин вријеђања који није ружан), називати их творовима, свињама, говорити да смрде, итд – никаква политичка превртљивост или издаја друге стране не може оправдати такво примитивно понашање. И алтернативе цивилизованом понашању не треба да буде – не треба говорити људима да псују, проклињу и пљују друге (како би им било лакше и љепше), ако су таква понашања прикладна за њихов карактер. Није питање стила, већ цивилизованости.
То није ништа ново у политици (то вријеђање), што наравно не значи да против тако ружних појава не треба увијек дићи свој глас. Управо је то Владимир и учинио, а осим тога и исправно примијетио да обично неке баналне или вулгарне изјаве код политичара имају најбољу прођу код њихових најватренијих присталица. Оно што је најинтересантније у читавој овој ситуацији јесте да након исправног и принципијелног Владимировог примјећивања, умјесто оправдања или “покривања ушима” код појединих, управо та лица траже од Владимира нека додатна објашњења за његов став и усмјеравају дискурс на другу страну у нади да ће га натјерати да се он њима због нечега правда. А право позориште настаје када одређени појединци самог Владимира називају твором и лажним интелектуалцем, иако он у овдашњој својој интервенцији није ништа друго радио осим скретања пажње на норме цивилизованог понашања…
Ко зна зашто ме овај “театар апсурда” који је настао из ове ситуације уопште не чуди?
kasna
May 18, 2009 @ 17:30:23
Perfect ja mislim da si upravo ti neko ko pokusava da ovim postom ubijedi Vladimira da sa nama ne razgovara. Takodje mislim da zelis da sve nas predstavis kao nekoga ko Vladimiru misli nesto lose i na taj nacin zelis da on shvati kako si mu ti prijatelj. Mislim da to radis veoma perfidno.
Zato bih volio odmah da mi odgovoris na samo jedno pitanje. Sto bi ti uradio da je tebi Zivkovic uradio isto sto je uradio Liberalnom savezu Crne Gore?
perfect stranger
May 18, 2009 @ 17:51:15
Како да не, та моја перфидност се огледа и у чињеници да осим моје писаније, ја често употребљавам и своје парапсихолошке моћи како бих утицао на Владимира да с вама више не разговара. То ми је животни циљ, а ангажовао сам и госп. Коперфилда за његово остваривање.
А ево одговора на твоје питање: да је Живковић са мном поступио као што је учинио са ЛСЦГ, вјероватно бих се добро замислио и послије одређеног времена самом себи у браду промрсио: “Е, јеби га…”.
kasna
May 18, 2009 @ 20:18:44
Time bi tvoja politicka karijera bila zavrsena. Ovako je zavrsena Zivkoviceva.
Sergej Peric
May 18, 2009 @ 17:55:30
RE: perfect stranger
eto , docekah da me i Vi prozovete i ukazete na civilizovanost. A zar niste Vi onaj sto je zagovarao da se clanovi LSCG-a ubace u redove DPS-a i na taj nacin rovare iznutra i konacno ,ada n’o kako , sruse rezim ??? Jel to civilizovano, izvinite ? 🙂 Pa zar je to kulturno? A moglo bi se reci da nije ni fino …ja bih ,ako smijem, primjetio da Vam zadnje dugme na kosulji nije zakopcano….itd …….
O cemu Vi pricate bre??? O cijem Vi vaspitanju ovdje ? Ko ste Vi uostalom da meni ( a protumacio sam Vas post ,izmedju ostalih, da je i meni upucen), a i bilo kome, imputirate na koji nacin cu da se obracam prema bilo kome na ovom svijetu ukoliko nisam Vas licno pomenuo ??
I povrh svega, ja nisam politicar a nisam ni javna licnost tako da moje rijeci ne moraju da slusaju djeca prije odlaska u krevet . A mislim da im nista lose ne bi bilo i da ih cuju .Svojih rijeci se ne stidim ,a jos manje svojih dijela ,i iza njih stojim .
Znate , mozda je bolje da za pasom nosimo pistolje ,ali da se ipak fino i kulturno izrazavamo a i da doniramo po koju ustanovu …Ako ste gledali seriju ‘Gorki plodovi’ na RTS-u znacete o cemu pricam . A iako niste, imate dovoljno godina i iskustva s ulice da mozete prepoznati na stotine takvih iz Gore Crne za koje mozete reci da su ‘civilizovani’ …e od ovoga se zeludac prevrce …..
perfect stranger
May 18, 2009 @ 18:20:05
Господине, прочитао сам на брзину ово што сте написали, али морам да признам да се Вашег имена и интервенција уопште не сјећам. Надам се да ћете имате разумијевања ако се сада не будем сада бавио поновним читањем коментара поводом ове вијести (јер колико сам разумио из Ваше писаније, Ви сте нешто овдје коментарисали). Уосталом, мислим да одговоре на Ваша питања можете да нађете у мом првом коментару, који је принципијелног карактера и ту нема да буде ишта нејасно. А морам да признам и да сам тренутно заокупљен неком интересантном белетристиком. Не замјерајте и поздрави!
Zrno
May 18, 2009 @ 18:19:04
Ljudi, drzim da smo se ovdje okupili da vidimo sto nas spaja, a ne sto nasa razdvaja Recenica i meni djeluje kao prica za osnovce, ali istina je tako prosta, a ko zeli da je vidi, naci ce vec svoj nacin da istu izgovori i otvoreno napise.
Siguran sam da se vise od polovine nesretnih gradjana vidi da su maske pale iako i dalje glasaju za njih. Sad smo tu da se ujedinimo protiv ohlokratije i iskoristimo momenat financ. krize koja ce sve popljackane domove ujediniti u neki OTPOR! (mogao bih polemisati i sa sobom o ovome, ali zelim da vidim da se zeli nesto promijeniti, odnosno krenuti na taj daleki put)
Slavko Perovic je svih ovih decenija rezim u Crnoj Gori nazivao pravim imenom, ohlokratija. I meni je to kadkad paralo ushi, jer stvari nisu bile tako ochite bas svima, pa sam smatrao ponekad da treba malo i taktike u docaravanju i spoznaji da je dan, dan, a noc, noc. Ohlokratija se tada jos uvijek vjesto prikrivala pod plastom zamajavanja naroda sa drzavom. Bolje recheno danas nista nije ostalo od velike price, osim ogoljena apsolutna vlast sa smijesnom opozicijom.
Maske ohlokratskog rezima padaju odmah poslije referenduma, odnosno tada vise nije bilo nikakvih prikrivanja.( I dalje je u sijenci samo veliki Brano Micunovic:
http://www.medijaklub.cg.yu/zanimljivi/zanimljivi%202001/mart/08.htm)
Ime Acovo, Barovicevo, Brkovicevo i belle companie se sve cesce spominje na cg berzi, kako kupuju sve i svja, odnosno kako se igraju sa tom nasom berzicom.
Iako su mnogi od nas ovdje od pocetka pokazivali da nema odijela, odnosno da je Car svo vrijeme bio go. Ali dzabe se vikalo. A vikao je Liberalni Savez Crne Gore i kumio do neba da se crnogorsko pleme dozove pameti, ali dzaba…
Poruka bjese, necemo privatni feud!
A da se upravo to desilo za neupucene (ali ih ima vise takvih)izdvojicu tek dvije crtice iz bogate istorije ohlokratskog rezima, a crtice koje su do tanchina ogolila ljude u dzemperima iz AB revolucije.
Jedna krupna maska je pala onoga trena kada je Aco izasao na naslovnoj strani crnogorskih medija kao kupac Niksicke banke u martu 2007. Naravno, bez osude i bilo kakvog kritickog osvrta (ali ako nije svako za sebe imao neku gorcinu, onda ne valja rabota)
http://en.wikipedia.org/wiki/Prva_banka_Crne_Gore
Bolje reci to nije bilo padanje maske, vec provokacija svakog postenog covjeka u Crnoj nam Gori. (hipoteticki gledano da kategorija postenih ljudi u Crnoj Gori postoji, naravno pri tom mislim i na postene kukavice)
Sljedeci potez je Milova kupovina akcija bratove banke.
http://www.b92.net/biz/vesti/region.php?yyyy=2007&mm=08&dd=15&nav_id=259406&fs=1
A sada mali translate:
>>Ohlokratija je naziv koji se koristi za vladavinu rulje ili mase ljudi, odnosno njenu sposobnost da utiče na ustavne vlasti. Polibije vidi u ohlokratiji kada demokratija i njene vrline propadaju, te masa ljudi dalje nemaju za cilj interes svih već jedino svoje i svojih grupacija<<
Vladimir Nedović
May 19, 2009 @ 09:42:46
“Ljudi, drzim da smo se ovdje okupili da vidimo sto nas spaja, a ne sto nasa razdvaja Recenica i meni djeluje kao prica za osnovce, ali istina je tako prosta, a ko zeli da je vidi, naci ce vec svoj nacin da istu izgovori i otvoreno napise.
Siguran sam da se vise od polovine nesretnih gradjana vidi da su maske pale iako i dalje glasaju za njih. Sad smo tu da se ujedinimo protiv ohlokratije i iskoristimo momenat financ. krize koja ce sve popljackane domove ujediniti u neki OTPOR!”
Apsolutno se slazem i podrzavam.
kasna
May 19, 2009 @ 10:40:55
Vladimire, imam za tebe jos jedno konkretno pitanje. Koje su po tebi politicke partije protivnici rezima koje vidis u zajednickom frontu protiv rezima?
Vladimir Nedović
May 19, 2009 @ 12:29:09
kasna, nadao sam se da je to PZP, ali iako su neki drugi ocigledno minirali jedinstvo opozicije, ni PZP se nije jasno odredio prema nekim jednostavnim pitanjima (recimo, bojkot), cime su izgubili moje povjerenje. Ipak, ne mislim da su placenici i rade za vlast, nego prije da su izgubljeni.
kasna
May 19, 2009 @ 12:52:22
Niko ne pominje nikakve placenike. Hvala ti na prethodnom odgovoru, ali ipak mi nisi odgovorio na koje politicke partije mislis sa kojima treba mijenjati vlast? Ne mislim na glasace, nego na lidere partija koji sijedaju za stolom i potpisuju dogovor o zajednickoj borbi.
CETINJANKA
May 18, 2009 @ 18:27:37
perfect stranger:
Opaaa !!!!
Ajde da te vidim sada , momcino, kako ces odreagovati????
A bio si navalio ovih dana meni da drzis lekcije o lijepom ponasanju……
Jednom sam ti na Aleksicevom blogu rekla sto mislim o tebi, izmedju ostalog dosla sam i do zakljucka da si ti licno TVOR(M. ZIVKOVIC)..
p.s. Napomenula bih ostalim komentatorima da sam ja sa perfek strangerom vodila prepisku na Aleksicevom blogu kao i na ovom .Ovdje je to bio onaj tekst o KULJACI gdje je perfektni pokusao da me prevaspita…..
Slazem se sa Sergejem da svakog i sve treba nazvati pravim imenom!!!!
Dosta mi je vise poltronisanja i izigravanja vaspitanosti…
Pa 20 godina je previse pa da nam je sve sa njima teklo mlijeko i med….
iris
May 18, 2009 @ 18:59:43
Ja ovo sve pročitah. Slažem se sa bakijem i segejem. Nedović skreće interesantnu temu i troši vrijeme. Vjerujem da to radi namjerno.
Vladimir Nedović
May 19, 2009 @ 09:42:03
E pa to je problem s vasom percepcijom, jer ne umijete prepoznati iskrenost. Ja vam tu ne mogu pomoci.
Zipp
May 18, 2009 @ 19:25:03
Prave(krive) stvari terba nazvati pravim imenom:
Mafijaš, ratni huškač, ratni zločinac, ratni i antiratni profiter, prevrtljivac, “filozof”, antisrbin(crnogorac, bošnjak, albanac…), šovinista, fašista, bivši liberal(komunista…), batinaš, dežurni patriota…
Nazivati nekog tvorom, javno, pisano i stalno upotrebljavati taj izraz, meni ne ide. O g.Živkoviću imam veoma negativno mišljenje. Smatram ga dijelom vlasti. Imam i lični motiv da gajim animozitet prema njemu, jer me svojevremeno, dok je bio lider LSCG-a optužio da sam ubačeni špijun, takoreći(a niko me nije “zaštitio” od prisutnih liberala!!!).
U svojevremenoj ličnoj prepisci sa jednim od komentatora, koji je bio iznenadjen napadom, opet jednog od komentatora(a za koga je ovaj imao otvorene simpatije), napisao sam mu otprilike sledeće:
“Uživio se u ulogu beskompromisnog liberala, mlad je predpostavljam, stalno će pokušavati da se sve više dokaže, bude veći papa od pape, a taj kada se(ako se) razočara u liberale, najviše će ih pljuvat”
Njegovi komentari su sve oštriji i oštriji, netolerantniji, samodokazujući. Počeo se “svadjati” i sa “idolima”. Plašim se da nećemo još dugo čekati na, predvidjenu mu, treću fazu.
Jednog, po meni, inicijatora i najvećeg krivca svega što nam se desilo i što nam se dešava, ja jednostavno zovem “Beogradski nepomen”. I nikada mu ne izgovaram ime. Eto načina da neko izrazi prezir. Krajnji prezir prema nekome.
U ovoj raspravi me je oduševio dio komentara g. S.Perića:
“Nisam odrastao na medu i mlijeku , vec sam gledao oko sebe kako se ceprkaju kontejneri , nisam isao na konzervatorijume da sviram violinu , vec su pored mene fijukali metkovi lokalnih dripaca , nisam putovao svijetom sa svojim drustvom, vec sam to isto drustvo gledao kakko oko mene propada , u svom gradu, svom kvartu ,svom stanu ,naocigled svih . Malo njih danas poznajem , ne zato sto ne zelim , vec se ne prepoznajemo vise. I nije se sve ovo oko mene desavalo zato sto ja to tako hocu , vec zato sto mi je natureno.”
Po meni krajnje dubok i iskren opis, nekoga ko je proživjeo haos u kome smo bili, a u kojem smo donekle i sad.
Takav tip ogorčenosti vlada i kod mene, ali se pazim, koliko mi pismenost, kultura i intelekt dozvoljava, da ne pravim one greške koje su pravljene prema meni samom.
janko
May 18, 2009 @ 20:33:12
Zipp, da li je tvoj licni motiv u mnogome odredio tvoj odnos prema LSCG?
perfect stranger
May 18, 2009 @ 19:28:26
Postovana Gospodo,
U jednom od 3274 mojih komentara bla bla bla bla, blblablabla blablabla. Bla bla, bla bl bla bla, bla blablab od toga izbrisano 25 blabla bla. ociglednog totalitarizma Staljina, Bakunjina, Trockog Bla Blablabla bla blablabla, bla bla blabla. Bla. Blablabla bla, bla bla.Bla bla bla bla bla, blblablabla blablabla. ja kao gost na ovom blogu Bla bla, bla bl bla bla, bla blablablabla bla. Bla Blablabla bla blablabla, bla bla blabla. Bla. Blablabla bla, bla bla.Bla bla bla bla bla moje pravo da odgovorim 48 puta jedno isto blblablabla blablabla. Bla bla, bla jako je ruzno tvorove nazivati bl bla bla, bla blablablabla bla. Bla Blablabla bla blablabla, bla bla blabla. Bla. Blablabla bla, bla bla.Bla bla bla bla bla, blblablabla blablabla. Bla bla, bla bl bla bla, bla nijesam udbas blablablabla bla. Bla Blablabla bla uskracujete mi civilizovano blablabla, bla bla blabla. Bla. Blablabla bla, bla bla.
Bla bla bla bla bla, blblablabla blablabla. Bla bla, bla bl bla bla, bla blablablabla bla. Bla Blablabla bla blablabla, bla bla dozvolite da primjetim cenzuru blabla. Bla. Blablabla bla, bla bla.Bla bla bla bla bla, blblablabla blablabla. Bla bla, bla bl bla bla, bla blablablabla na krajnje nekulturan nacin bla. Bla Blablabla bla blablabla, bla bla blabla. Bla. Blablabla bla, bla bla.Bla bla bla bla bla, blblablabla blablabla. Bla bla, bla bl bla bla, bla blablablabla bla. Bla Blablabla bla blablabla, nijesam udbas bla bla blabla.
Bla bla bla meni kao gostu bla bla, blblablabla blablabla. Bla bla, bla bl bla bla, bla blablablabla bla. Bla Blablabla bla nijesam udbas blablabla, bla bla blabla. Bla. Blablabla bla, bla ruzno nazivaju tvorom bla.Bla bla bla bla bla, blblablabla blablabla. Bla bla, bla bl bla bla, i moj plan za rusenje vlasti bla blablablabla bla. Bla Blablabla bla blablabla, bla bla blabla. Bla. Blablabla bla, bla bla.Bla bla bla bla bla, blblablabla blablabla. Bla bla, bla bl bla bla, bla blablablabla bla. Bla Blablabla bla blablabla, bla bla blabla. Bla. Blablabla bla, bla bla.Bla bla bla bla bla, blblablabla blablabla. Bla bla, bla bl bla bla, bla blablablabla bla. BlaBlablabla bla blablabla, bla bla blabla. Bla. Blablabla bla, bla bla.Bla bla bla bla bivsi clanovi Lscg-a bla, blblablabla blablabla. Bla bla, bla bl bla bla, bla blablablabla bla. BlaBlablabla bla kao trojanski konji u Dps-u blablabla, bla bla blabla. Bla. Blablabla bla, bla bla.Bla bla bla bla bla, blblablabla blablabla. Bla bla, nijesam udbas bla bl bla bla, bla blablablabla bla. Bla Blablabla bla blablabla, bla bla blabla. Bla. Gospodine, moja intervencija Blablabla bla, bla bla.Bla bla bla bla bla, blblablabla blablabla. Bla bla, bla bl bla bla, bla blablablabla bla. Bla Blablabla bla blablabla, bla bla blabla. Bla. Blablabla bla, bla bla.
Bla bla bla bla bla, blblablabla blablabla. Bla bla, bla bl bla bla, bla blablablabla bla. Bla Blablabla bla blablabla, bla krajnje contradicio in adjecto bla blabla. Bla. Blablabla bla, bla bla.Bla bla bla bla bla, blblablabla blablabla. Bla bla, bla bl bla bla, bla blablablabla bla. Bla. Blablabla bla blablabla, bla bla blabla. Bla. Bla Blablabla bla blablabla, bla bla moja cast i dostojanstvo blabla. Bla. Bla Blablabla bla blablabla, bla bla blabla. Bla. Blablabla bla, bla bla. Bla bla, bla bl bla bla, bla blablablabla bla. BlaBlablabla bla blablabla, bla bla blabla. Bla. Blablabla bla, bla bla.Bla bla bla bla bla, blblablabla blablabla. Bla bla, da me istjera sa bloga bla bl bla bla, bla blablablabla nijesam udbas bla. Bla Blablabla bla blablabla, bla bla blabla. Bla. Blablabla bla, bla bla.Bla bla bla bla bla, blblablabla blablabla. Bla bla, bla bl bla bla, bla blablablabla bla. Bla Blablabla kada izbrise komentare la blablabla, bla bla blabla. Bla. Blablabla bla, bla bla.Bla bla bla bla bla, blblablabla blablabla. Bla bla, bla bl bla bla, bla i da se proglasavam spijunom blablablabla bla. BlaBlablabla bla nijesam udbas blablabla, bla bla blabla. Bla.
Blablabla bla, bla bla.
Bla bla bla bla bla, blabla takvo virtuelno nasilje blabla blablabla. Bla bla bla bla bla, blablablabla blablabla. Koristim latinicno i cirilicno pismo Bla bla, bla bl bla bla, bla blablablabla bla. Bla Blablabla bla blablabla, bla bla blabla. Bla. Blablabla bla, bla bla.Bla bla bla bla diktatorska atmosfera kao kod staljina bla, blblablabla blablabla. Bla bla, bla bl bla bla, bla blablablabla bla. Bla Blablabla nijesam udbas bla blablabla, bla bla blabla. Bla. Blablabla bla, bla bla.Bla bla, bla bl bla bla, bla blablablabla bla. Bla Blablabla bla blablabla, bla bla jer sam onemogucen da kazem sta mislim. Bla.
Bla.Bla.
S postovanjem,
perfekt strejndjer
perfect stranger
May 18, 2009 @ 19:30:09
Postovani,
U jednom od 327 komentara koji su mi izbrisani bla bla bla bla, blblablabla blablabla. Bla bla, bla bl bla bla, bla blablablabla bla. ociglednog totalitarizma Staljina, Bakunjina, Trockog Bla Blablabla bla blablabla, bla bla blabla. Bla. Blablabla bla, bla bla.Bla bla bla bla bla, blblablabla blablabla. ja kao gost na ovom blogu Bla bla, bla bl bla bla, bla blablablabla bla. Bla Blablabla bla blablabla, bla bla blabla. Bla. Blablabla bla, bla bla.Bla bla bla bla bla moje pravo da odgovorim 48 puta jedno isto blblablabla blablabla. Bla bla, bla jako je ruzno tvorove nazivati bl bla bla, bla blablablabla bla. Bla Blablabla bla blablabla, bla bla blabla. Bla. Blablabla bla, bla bla.Bla bla bla bla bla, blblablabla blablabla. Bla bla, bla bl bla bla, bla nijesam udbas blablablabla bla. Bla Blablabla bla uskracujete mi civilizovano blablabla, bla bla blabla. Bla. Blablabla bla, bla bla.
Bla bla bla bla bla, blblablabla blablabla. Bla bla, bla bl bla bla, bla blablablabla bla. Bla Blablabla bla blablabla, bla bla dozvolite da primjetim cenzuru blabla. Bla. Blablabla bla, bla bla.Bla bla bla bla bla, blblablabla blablabla. Bla bla, bla bl bla bla, bla blablablabla na krajnje nekulturan nacin bla. Bla Blablabla bla blablabla, bla bla blabla. Bla. Blablabla bla, bla bla.Bla bla bla bla bla, blblablabla blablabla. Bla bla, bla bl bla bla, bla blablablabla bla. Bla Blablabla bla blablabla, nijesam udbas bla bla blabla.
Bla bla bla meni kao gostu bla bla, blblablabla blablabla. Bla bla, bla bl bla bla, bla blablablabla bla. Bla Blablabla bla nijesam udbas blablabla, bla bla blabla. Bla. Blablabla bla, bla ruzno nazivaju tvorom bla.Bla bla bla bla bla, blblablabla blablabla. Bla bla, bla bl bla bla, i moj plan za rusenje vlasti bla blablablabla bla. Bla Blablabla bla blablabla, bla bla blabla. Bla. Blablabla bla, bla bla.Bla bla bla bla bla, blblablabla blablabla. Bla bla, bla bl bla bla, bla blablablabla bla. Bla Blablabla bla blablabla, bla bla blabla. Bla. Blablabla bla, bla bla.Bla bla bla bla bla, blblablabla blablabla. Bla bla, bla bl bla bla, bla blablablabla bla. BlaBlablabla bla blablabla, bla bla blabla. Bla. Blablabla bla, bla bla.Bla bla bla bla bivsi clanovi Lscg-a bla, blblablabla blablabla. Bla bla, bla bl bla bla, bla blablablabla bla. BlaBlablabla bla kao trojanski konji u Dps-u blablabla, bla bla blabla. Bla. Blablabla bla, bla bla.Bla bla bla bla bla, blblablabla blablabla. Bla bla, nijesam udbas bla bl bla bla, bla blablablabla bla. Bla Blablabla bla blablabla, bla bla blabla. Bla. Gospodine, moja intervencija Blablabla bla, bla bla.Bla bla bla bla bla, blblablabla blablabla. Bla bla, bla bl bla bla, bla blablablabla bla. Bla Blablabla bla blablabla, bla bla blabla. Bla. Blablabla bla, bla bla.
Bla bla bla bla bla, blblablabla blablabla. Bla bla, bla bl bla bla, bla blablablabla bla. Bla Blablabla bla blablabla, bla krajnje contradicio in adjecto bla blabla. Bla. Blablabla bla, bla bla.Bla bla bla bla bla, blblablabla blablabla. Bla bla, bla bl bla bla, bla blablablabla bla. Bla. Blablabla bla blablabla, bla bla blabla. Bla. Bla Blablabla bla blablabla, bla bla moja cast i dostojanstvo blabla. Bla. Bla Blablabla bla blablabla, bla bla blabla. Bla. Blablabla bla, bla bla. Bla bla, bla bl bla bla, bla blablablabla bla. BlaBlablabla bla blablabla, bla bla blabla. Bla. Blablabla bla, bla bla.Bla bla bla bla bla, blblablabla blablabla. Bla bla, da me istjera sa bloga bla bl bla bla, bla blablablabla nijesam udbas bla. Bla Blablabla bla blablabla, bla bla blabla. Bla. Blablabla bla, bla bla.Bla bla bla bla bla, blblablabla blablabla. Bla bla, bla bl bla bla, bla blablablabla bla. Bla Blablabla kada izbrise komentare la blablabla, bla bla blabla. Bla. Blablabla bla, bla bla.Bla bla bla bla bla, blblablabla blablabla. Bla bla, bla bl bla bla, bla i da se proglasavam spijunom blablablabla bla. BlaBlablabla bla nijesam udbas blablabla, bla bla blabla. Bla.
Blablabla bla, bla bla.
Bla bla bla bla bla, blabla takvo virtuelno nasilje blabla blablabla. Bla bla bla bla bla, blablablabla blablabla. Koristim latinicno i cirilicno pismo Bla bla, bla bl bla bla, bla blablablabla bla. Bla Blablabla bla blablabla, bla bla blabla. Bla. Blablabla bla, bla bla.Bla bla bla bla diktatorska atmosfera kao kod staljina bla, blblablabla blablabla. Bla bla, bla bl bla bla, bla blablablabla bla. Bla Blablabla nijesam udbas bla blablabla, bla bla blabla. Bla. Blablabla bla, bla bla.Bla bla, bla bl bla bla, bla blablablabla bla. Bla Blablabla bla blablabla, bla bla jer sam onemogucen da kazem sta mislim. Bla.
Bla.Bla.
S postovanjem,
perfekt strejndjer
perfekt strejndjer
May 18, 2009 @ 19:32:28
Postovani,
U jednom od 327 komentara koji su mi izbrisani bla bla bla bla, blblablabla blablabla. Bla bla, bla bl bla bla, bla blablablabla. ociglednog totalitarizma Staljina, Bakunjina, Trockog Bla Blablabla bla blablabla, bla bla blabla. Bla. Blablabla bla, bla bla.Bla bla bla bla bla, blblablabla blablabla. ja kao gost na ovom blogu Bla bla, bla bl bla bla, bla blablablabla bla. Bla Blablabla bla blablabla, bla bla blabla. Bla. Blablabla bla, bla bla.Bla bla bla bla bla moje pravo da odgovorim 48 puta jedno isto blblablabla blablabla. Bla bla, bla jako je ruzno tvorove nazivati bl bla bla, bla blablablabla bla. Bla Blablabla bla blablabla, bla bla blabla. Bla. Blablabla bla, bla bla.Bla bla bla bla bla, blblablabla blablabla. Bla bla, bla bl bla bla, bla nijesam udbas blablablabla bla. Bla Blablabla bla uskracujete mi civilizovano blablabla, bla bla blabla. Bla. Blablabla bla, bla bla.
Bla bla bla bla bla, blblablabla blablabla. Bla bla, bla bl bla bla, bla blablablabla bla. Bla Blablabla bla blablabla, bla bla dozvolite da primjetim cenzuru blabla. Bla. Blablabla bla, bla bla.Bla bla bla bla bla, blblablabla blablabla. Bla bla, bla bl bla bla, bla blablablabla na krajnje nekulturan nacin bla. Bla Blablabla bla blablabla, bla bla blabla. Bla. Blablabla bla, bla bla.Bla bla bla bla bla, blblablabla blablabla. Bla bla, bla bl bla bla, bla blablablabla bla. Bla Blablabla bla blablabla, nijesam udbas bla bla blabla.
Bla bla bla meni kao gostu bla bla, blblablabla blablabla. Bla bla, bla bl bla bla, bla blablablabla bla. Bla Blablabla bla nijesam udbas blablabla, bla bla blabla. Bla. Blablabla bla, bla ruzno nazivaju tvorom bla.Bla bla bla bla bla, blblablabla blablabla. Bla bla, bla bl bla bla, i moj plan za rusenje vlasti bla blablablabla bla. Bla Blablabla bla blablabla, bla bla blabla. Bla. Blablabla bla, bla bla.Bla bla bla bla bla, blblablabla blablabla. Bla bla, bla bl bla bla, bla blablablabla bla. Bla Blablabla bla blablabla, bla bla blabla. Bla. Blablabla bla, bla bla.Bla bla bla bla bla, blblablabla blablabla. Bla bla, bla bl bla bla, bla blablablabla bla. BlaBlablabla bla blablabla, bla bla blabla. Bla. Blablabla bla, bla bla.Bla bla bla bla bivsi clanovi Lscg-a bla, blblablabla blablabla. Bla bla, bla bl bla bla, bla blablablabla bla. BlaBlablabla bla kao trojanski konji u Dps-u blablabla, bla bla blabla. Bla. Blablabla bla, bla bla.Bla bla bla bla bla, blblablabla blablabla. Bla bla, nijesam udbas bla bl bla bla, bla blablablabla bla. Bla Blablabla bla blablabla, bla bla blabla. Bla. Gospodine, moja intervencija Blablabla bla, bla bla.Bla bla bla bla bla, blblablabla blablabla. Bla bla, bla bl bla bla, bla blablablabla bla. Bla Blablabla bla blablabla, bla bla blabla. Bla. Blablabla bla, bla bla.
Bla bla bla bla bla, blblablabla blablabla. Bla bla, bla bl bla bla, bla blablablabla bla. Bla Blablabla bla blablabla, bla krajnje contradicio in adjecto bla blabla. Bla. Blablabla bla, bla bla.Bla bla bla bla bla, blblablabla blablabla. Bla bla, bla bl bla bla, bla blablablabla bla. Bla. Blablabla bla blablabla, bla bla blabla. Bla. Bla Blablabla bla blablabla, bla bla moja cast i dostojanstvo blabla. Bla. Bla Blablabla bla blablabla, bla bla blabla. Bla. Blablabla bla, bla bla. Bla bla, bla bl bla bla, bla blablablabla bla. BlaBlablabla bla blablabla, bla bla blabla. Bla. Blablabla bla, bla bla.Bla bla bla bla bla, blblablabla blablabla. Bla bla, da me istjera sa bloga bla bl bla bla, bla blablablabla nijesam udbas bla. Bla Blablabla bla blablabla, bla bla blabla. Bla. Blablabla bla, bla bla.Bla bla bla bla bla, blblablabla blablabla. Bla bla, bla bl bla bla, bla blablablabla bla. Bla Blablabla kada izbrise komentare la blablabla, bla bla blabla. Bla. Blablabla bla, bla bla.Bla bla bla bla bla, blblablabla blablabla. Bla bla, bla bl bla bla, bla i da se proglasavam spijunom blablablabla bla. BlaBlablabla bla nijesam udbas blablabla, bla bla blabla. Bla.
Blablabla bla, bla bla.
Bla bla bla bla bla, blabla takvo virtuelno nasilje blabla blablabla. Bla bla bla bla bla, blablablabla blablabla. Koristim latinicno i cirilicno pismo Bla bla, bla bl bla bla, bla blablablabla bla. Bla Blablabla bla blablabla, bla bla blabla. Bla. Blablabla bla, bla bla.Bla bla bla bla diktatorska atmosfera kao kod staljina bla, blblablabla blablabla. Bla bla, bla bl bla bla, bla blablablabla bla. Bla Blablabla nijesam udbas bla blablabla, bla bla blabla. Bla. Blablabla bla, bla bla.Bla bla, bla bl bla bla, bla blablablabla bla. Bla Blablabla bla blablabla, bla bla jer sam onemogucen da kazem sta mislim. Bla.
Bla.Bla.
S postovanjem,
perfekt strejndjer
Brano Koćalo
May 18, 2009 @ 19:34:17
Moram jos jednom iz principa da reagujem na svu ovu hajku od pojednih protiv Vladimira Nedovica, bez ikakve zelje da budem njegov advokat. Smeta mi ovako rigidan i zestok frontalni udar na covjeka koji je LIBERAL s kraja na kraj! Pratim dovoljno dugo sve ono sto covjek pise, ucestvuje (ukljucujuci i ovaj portal) i ne vidim u cemu ste prepoznali bilo kakvu losu namjeru, podmuklost, spletku ili bilo sto drugo s njegove strane. Ako jeste, molio bih da to fino citirate, konkretno objavite i povedete polemiku – da se fino vidi u cemu je on toliki gresnik.
Sa gospodinom Sergejem se, kao i obicno, uglavnom slazem sa vecim dijelom onoga sto je rekao. Samo mislim da je u posljednjem postu malo pogresno protumacio stvari. Ja evo ne vidim da Vladimir ne naziva stvari svojim imenima samo zato sto ne naziva Zivkovica TVOROM. Sustina Vladimirove price je, kako sam je ja razumio, da se ne slaze sa takvim kvalifikacijama bilo koga. I tacka! Dakle, kvalifikacije su u pitanju, a ne prepoznavanje ili neprepoznavanje sustine. On valjda ima pravo da ne kvalifikuje tog covjeka na taj nacin, a da tim postupkom ne bude izdajnik?
Stalno pozivam i pokusavam preko ovog medija da ucestvujem u stvaranju neke dobre, jasne i ciste energije. Ne znam zasto je to kod nas uvijek ovako djavolski tesko. Ljudi, napolju je pakao, mi ga upravo zivimo. Borimo se PROTIV tog pakla, on je SUSTINA citave price koju pricamo na ovom mjestu. Vratimo se toj sustini.
Vladimir Nedović
May 19, 2009 @ 09:55:20
Hvala Brano. Ja nisam tako strasno dozivio ovu diskusiju. Jednog sam covjeka prekrizio (wawy, baki.lj i kako god se bude ubuduce prijavljivao, jer nije ga tesko prepoznati), ali vjerujem da sam vise od jedne osobe uvjerio da je i moj nacin moguc, i da ne znaci kalkulacije ili podrivanje liberalnog morala.
iris
May 18, 2009 @ 21:03:41
Slažem se g. Kocalo. Zasto ovdje da se raspravlja o Nedovićevom utisku da je Perović nevaspitan i ogavan kad Zivkovica naziva tvorom. Ja mislim da taj Nedovićev utisak nije vrijedan ovolike rasprave a on je postao tema. Na kraju neka Nedovic o tome raspravlja na Perovicevom blogu.
Brano Koćalo
May 18, 2009 @ 21:33:04
iris,
u tome je vec bio fokus, fotografskim rjecnikom receno. 🙂 Nadam se da je ovim zavrsen ovaj “rat” izmedju Vladimira i ostalih. Nama predstoji onaj tezi, pravi rat – za pravo, istinu i slobodu. Tu bih volio da vidim vise dobrovoljaca i junaka, sa punom svijescu o situaciji u kojoj se nalazimo. Na zalost, toga nam jos uvijek manjka. Nasa moc je mala, nasa jedina opcija su rijeci, a one treba da budu prave i da gadjaju u centar problema. Nadam se da ce ovaj portal biti jedan od orudja te vitalne borbe.
Pozdrav
Vladimir Nedović
May 19, 2009 @ 09:58:36
Ja NISAM rekao da je Perovic nevaspitan i ogavan, vec da je kvalifikacija o kojoj raspravljamo bila primitivna. Meni je to normalno, i sam imam ruznih ispada, zato i ne dozivljavam ovu kritiku kao nesto strasno. Znaci, Perovicu naijskrenije svaka cast na minulom radu i sadasnjim naporima za dobrobit Crne Gore, ali sa pomenutom kvalifikacijom je, po meni, malo pretjerao. Nista manje, i nista vise.
perfect stranger
May 18, 2009 @ 21:36:23
У почетку сам мислио да су се сви коментари мога двојника састојали од бла бла бла, док случајно не примијетих да се унутар тих бесконачних бла бла бла налази доста одломака из коментара које сам овдје и на блогу госп. Перовића остављао. То ме је навело на помисао да се мој двојник морао обавезно посвећивати помном проучавању мојих коментара, тако да је добар дио њих вјероватно напамет научио (на чему му искрено честитам, јер ја, рецимо, чак ни читавог Његоша не знам напамет). Када сам такав свој закључак повезао с утрошеним временом које је двојник морао да употреби за исписивање свих оних бла бла бла и одломака из моје писаније унутар њих – тако сам се слатко исмијао да ме још увијек боли стомак! А тек када сам препознао “рукопис” и претпоставио ко би могао да буде мој двојник! Хвала вам на необичном труду драги двојниче – неко би рекао Сизифов посао, али није истина – уљепшали сте ми дан!
Након оваквог весеља, једно озбиљно питање за оне који се разумију: зар овдје не постоји могућност да се само једном лицу дозволи коришћење једног псеудонима (односно с једне мејл-адресе)? Мој ме је двојник у овој ситуацији развеселио, али постоји и могућност да се лажно представљање претвори у виртуелно насиље (обмањивањем и наносењем штете “оригиналу”)?
Zipp
May 18, 2009 @ 21:52:10
@Janko
Nijesam u potpunosti shvatio Vaše pitanje. Ali, da ne bi neko pomislio da bježim od odgovora, u najkraćem ću opsiati moj liberalni put.
Podržavao sam ideju od osnivanja LSCG, a formalno sam se u učlanio 1992.god. Nijesam ranije, jer, vjerovali ili na, nijesam znao kako i dje. Bilo je to doba početka organizovanja političkih partija.
1995. godine sam se povukao iz LSCG i pismeno obrazložio zašto to radim.
Poslije toga sam ostao uz ideje LSCG-a. Nikada nijesam javno napao LSCG kao partiju, niti njenog lidera. Nijesu mi se svidjali svi potezi, ali sam smatrao, i sada smatram da je to najčasnija partija u CG, partija sa političkim poštenjem i vizijom, prije svega. Posebno što su mi pomogli da sačuvam zdrav razum(ako jesam) u vremenu plagijata fašizma u CG i sojećaja zahvalnosti, uzdržao sam se i uzdržavam se da javno iznosim ono što mi se ne svidja u njihovom djelovanju. Upsut, nijesam želio i ne želim da se ponašam kao lešinar, koji čupa tijelo svoje majke/oca i na račun toga se hrani(dobija sitne ili krpupnije privilegije), kao što su uradili mnogi “bivši”.
To bi bilo to, u najkraćem, ako ste me to pitali!
P.S.
Poslije i prije LSCG, nijesam pristupao nijednoj partiji niti NVO, niti sam se “približavao” nekom od njih. Nijesam učestvao u bilo čijim kampanjama, pa ni onoj za suverenost, jer sam odmah vidio sa kojim ciljem i zašto se vodi, tj. da je neiskrena, antilustraciona i prevarantska, tj. da je vode većinom oni, koji bi, da je pravde i pravne Države, trebalo odgovarati za učinjinjeno iz prethodnog perioda.
Drasko Ct
May 18, 2009 @ 22:45:31
Re:Brano i Vladimire,
Prosto vam nimalo ne zavidim na vasoj borbi protiv “vjetrenjaca”.
Iskljucivi stavovi, kvalifikovanje politickih protivnika najprimitivnijim mogucim nacinom i nepostovanje osnovnih posulata demokraticnosti u raspravama, su postali ocigledno prepoznatljivi znak i ovog bloga, a narocito Slavkovog.
Aposlutno nijesam primjetio nikakvu razliku izmedju ljudi koji kvalifikuju DPS-SDP i ostale inovce i onih kvalifikovanih: stepen demokratije istovjetan i retorika krajnje primitivna. Valjda je poenta pokretanja Slavkovog bloga bila da se vratimo sami sebe, i da kroz sebe pocnemo da osluskujemo i druge, nastojeci da im se pozitivnim i iskrenim stavom priblizimo… i nadjemo nacin da jedni drugima svakodnevnicu ucinimo ljepsom i prijatnijom.
Naprotiv, dobili smo na blogu jurisnike, nalik onima cetrdesetosmaskim, “principijelene” i iskljucive do krajnih granica! O idolopoklonstvu da ne pricamo. Cista potvrda da je narod u Crnoj Gori, takvoj kakva je, istorodan i istomislen. Samo je pitanje koliko ste imali srece po pitanju odabira skuta uz koji cete da se prislonite.
I najbolje, od svega, sto su ljudi sa istom retorikom bili u najvisim partijskim ulogama, za vrijeme trajanja LSCG, i sto su se ti “grlati” najvise izborili za svoja prva, a koja su poslije i znali dobro da unovce(sjetite se samo odbornika iz lokalnih parlamenata “liberalnih” opstina i sve ce vam biti jasno). Naravucenije: nije uvijek glasan Liberal castan Liberal!
Valjda nam je svima u interesu da Crnu Goru ucinimo boljom i ljepsom, a ne da sav nas napor i trud svedemo na puku borbu za vlast, koja bi se rukovodila istim etickim i moralnim nacelima kao i prethodna. Neka ovo bude i poziv svima da ozbiljno preispitamo svoje stavove i pozabavimo se sopstvenom retorikom.
Zbog svega navedenog, jos jednom da cestitam Branu i Vladimiru na trudu, i na tekstovima kojim ova virtuelna “zborista” cine prijatnijim.
Srdacno
Drasko Ct
Superhik
May 19, 2009 @ 11:39:15
U potpunosti sam saglasan sa vama.Potpisujem sve.
Zrno
May 18, 2009 @ 23:55:38
Ljudi, vratimo se zdravoj i konstruktivnoj polemici.
Ideja je kako i na koji nacin priprematii teren za neke promjene.
Momenat gubitka moci vlastodrzaca, koja se ogleda u novcima, a plod je svjetskog fenomena, nad kojim crnogorska ohlokratija u duzem periodu nece imati pravu kontrolu je upravo financ. kriza. Cini se da je to pravi trenutak za neki oblik socijalne revolucije.
Kako je vrijeme pokazalo svih ovih 19 godina, da se smjena mocnika ne moze ostvariti kroz institucije sistema, jer su zbog rekordnih mandata istih neljudi, odnosno mafije postale sve, samo ne nezavisne institucije.
Na nama je da predlazemo ideje i i da se organizujemo na razne nacine kako bi doslo do smjene DePeSistema vrijednosti i poimanja stvari.
Cini mi se da nam je to cilj svih nas ovdje, tako da nije uputno da se jos vise dijelimo.
Nikad prije, kao sto je to sada slucaj, nije bilo manje bitno pitanje nacionalnosti i jezika. To je sjajna i velika stvar i veliki plus. Ta tema je inace bila kamen spoticanja svih ovih godina za bilo kakvo ozbiljnije promisljanje sveopsteg bunta u Crnoj Gori.
Maske su pale, vise nema paravana iza kojeg ce se skrivati (govorim o bliskoj buducnosti pojacane financijske krize). Mi, niko drugi moramo da apsolutnoj moci i ohlokratiji, organizovano kao nikad do sada, zajedno kazemo u oci, u brk, DOSTA JE BILO!
Da konacno pokazemo da i u poltronskoj Crnoj Gori postoji nesto sto se zove OTPOR!
Trenutak stize, naredne dvije – tri godine, moramo posvetiti tom cilju i naci nacina da se organizujemo na pravi naci.
Ovaj sajt je dobar pocetak, vidjecemo sto ce nam donijeti vrijeme, bez nas nece moci i vjerovatno bez jos 200 000 ljudi. Do tog broja nece biti lako doci, a ponajmanje ce se dolaziti diskusijama ko je Tvor a ko to nije, iako ti kvalifikativi jesu na tragu nazivanja stvari pravim imenom. Ali to je dovoljno jednom reci, a vec smo rekli sto mislimo o svima onima koji nisu napravili jasan otklon od ovoga rezima, o onima koji su mu kumovali, od Miska Perovica do Nebojse Medojevica.
Vrijeme je majstorsko reseto i ono je najbolje pokazalo gdje je u svemu bio Miko Zivkovic, te prema tome o njemu i njegovoj sramnoj ulozi vise ne bi trebalo trositi rijeci.
Imam elementarno vaspitanje, da protiv onog sa kojim sam do juce bio, vec danas ne pljuvam dje god stignem, jer tada pljujem i po samome sebi, jer sam vjerovao pogresno i u pogresnoga.
Dovoljno je sjetiti se fashistiskih poruka Jevrema Brkovica i inih CKL-ovaca sto su pricali protiv tog istog Mika, pa se zapitati da li zelim da ako nisam vise sa Mikom na istom fonu, sada produzim tu kampanju koju su tada poceli razni Jevremi. Naravno da ne!
Stoga, koncentrisimo se na nas primarni problem, a to je smjena ohlokratskog sistema koji nas bushi do posljednjeg atoma, svojom perfidnom retorikom, svojim opranim parama, svojim razradjenim mehanizmima izivljavanja nad plemenitim idejama koje je njegovao Liberalni Savez Crne Gore.
baki.lj
May 19, 2009 @ 00:29:37
zrno, kazes za ovu mafiju sto siluje crnu goru 20 godina da je ‘ohlokratija’.
oli mi objasnit sto to znaci?
jer, ja nemam nesto puno pameti da bi znava to znacenje, pa mi lakse da ih zovem tvorovi.
naravno, ako niko od ugladjene i lingvisticki senzibilne gospode komentatora nema nista protiv.
a i vjerujem da slabo ko kroz narod zna sto je olhokratija, pa bi mnogo lakse bilo da se nazovu tvorovi. tu naravno osim dps-a podrazumijevam i ove lazne nezavisne nvo-e, lazne nezavisne intelektualce, laznu nezavisnu opoziciju, lazne nezavisne medije…citav jedan LAZNI NEZAVISNI SISTEM koji je dps stvorio kako bi simulirao demokratiju, visepartizam, i gradjansko drustvo. za minimum 90% njih postoje jasni dokazi da su dps-ovske kreacije, a za veliki ostatak postoje vrlo jake indicije.
znaci, smatram uglavnom vecinu njih tvorovima.
dakle, zrno, mozesi mi objasnit zasto bi te tvorove trebao da zovem – ohlokratija? zar niije primjereniji izraz – tvorovi??
a sto se u potpunosti poklapa s tim da su svi oni napravili da nam crna gora danas zaudara da ne moze vise. a pretpostavljam da znas na koju vrstu smrada mislim.
i ako moze dodatno objasnjenje – zasto ne bi trebalo zacepiti nos na bilo kakve manifestacije njihove partijsko-nvo-intelektualne udarnicke rabote da se ovakvo stanje i dalje zadrzi?
Vladimir Nedović
May 19, 2009 @ 10:09:08
Zrno, svaka cast. Potpuno se slazem, i slobodno me pozovite za svaku akciju.
Zrno
May 19, 2009 @ 00:55:50
Nisam rekao da je ohlokratija zamjena za rijec Tvor. Naprotiv jedna drugu dopunjuje, ali mislim da mi svi zajedno ovdje shvatamo ko je bio i na kakav nacin je obiljezio godine za nama.
Sve smrdi do nepodnosljivosti, i tu se slazemo, samo jak zeludac moze svariti sve sto nam se saopstava i odigrava na cg pozornici poltronerije.
I ne pokusavam bilo sto pozitivno na cg sceni da nadjem pozitivno i da nazovem ljepsim imenom, jer isto necu naci, ali zelim da vidim nas, sve ovdje koji smo se okupili kao ljude koje zanima stanje u kojem zivimo, i koji zele da uloze neku novu energiju u kidanju svake saradnje sa rezimom i pripremanjem terena za neku vrstu promjene!
Veliki je pocetka i samo zanimanje ljudi, da poslije svega i dalje vjeruju da je promjena moguca, znajuci gomile ljudi koji su indiferentni prema svim gadostima koje svakodnevno slusamo i koje nam se serviraju kao jos jedan korak ka EU.
Znacenje ohlokratije sam u proslom komentaru vec prenio, pa te upucujem na posljednje recenice tog komentara na ovoj istoj strani.
baki.lj
May 19, 2009 @ 01:13:53
ok, slazem se sve, pa u cemu je onda problem?
dobro znas da je ovo
Zrno:
“Dovoljno je sjetiti se fashistiskih poruka Jevrema Brkovica i inih CKL-ovaca sto su pricali protiv tog istog Mika, pa se zapitati da li zelim da ako nisam vise sa Mikom na istom fonu, sada produzim tu kampanju koju su tada poceli razni Jevremi. Naravno da ne!”
obicna zamjena teza i podmetacina u najboljem dps-ovskom maniru.
pa zasto onda to radis?
btw, takodje se ne slazem da ovo nije bila konstruktivna rasprava. po meni jedna od boljih koje sam citao na ovom sajtu, i jasno je pokazala odredjene drustvene trendove, i, nazalost, precizne indikatore slabosti u bilo kom eventualnom procesu organizovanja smjene vlasti.
Zrno
May 19, 2009 @ 01:51:52
Radim iskljucivo za potrebe DPS-a i za iljada eura koje mi placaju po minuti.
Covjece, ja samo pokusavam da nadjem namjanji zajednicki imenitelj sa svima koji smo se latili pisanja na ovome sajtu, jer nam je cilj isti.
Mislim da nikome ovdje posebno ne treba dokazivati koliki je Miko tvor, vec koliko mi mozemo necega novoga da iznjedrimo, a da pri tom ne zelimo iznjedriti jos tvorova proglasavajuci svakog za slugu rezima ko nije rekao da je Miko tvor!
Ako ja kazem da je Miko tvor, imam osjecaj da ces mi reci, a ne, tvor se pise sa velikim T.
Jevrema sam spomenuo upravo kao podsjecanje na sve etikete koje je on servirao, naravno za potrebe rezima, ali kvalifikativi na njegovom fashistickom nivou iako protiv rezima, takodje nisu zdravi i plodonosni za dalju polemiku.
Smatram da je sustina bitna, a ne forma, ali dajmo sad nesto novo.
Ja cu radije u brk reci svim tim ljudima dje su i sto cine, a ovdje bi smo trebali da vodimo diskusiju u pozitivnom smjeru, obzirom da je oko sve nas negativno, osim ako ne mislis, onako matematicki da nagativno i negativno daju pozitivno.
Ako tako mislis, ima smisla, ali samo matematicki.
A dobro bi bilo ako je nas matematicki bar 5 % koji se iole zanimamo za bilo kakvu ozbiljniju i sustinsku promjenu u Crnoj Gori, odnosno koji shvataju da su pozitivne vijesti sa javne TV kuce, TV IN-a, Atlasa i drugih negativne do beskonacnosti.
baki.lj
May 19, 2009 @ 16:30:38
Zrno:
“Radim iskljucivo za potrebe DPS-a i za iljada eura koje mi placaju po minuti.”
e to neznam, al da pomazes perfectu da smara narod svojim budalastinama i odvlaci raspravu i razvodnjava – to radis. i to otvoreno i to u tri-cetri komenta na ovoj vijesti:
http://dailynewsmn.wordpress.com/2009/05/14/lazovic-smatra-da-kuljaca-nije-odgovoran-dps-u-kuljacu-je-birao-narod-i-samo-gradanima-polaze-racune/#comment-971
Zrno:
“Covjece, ja samo pokusavam da nadjem namjanji zajednicki imenitelj sa svima koji smo se latili pisanja na ovome sajtu, jer nam je cilj isti.”
e sad si ti izmislio toplu vodu sa tim zajednickim imeniteljom, kao da se to ne radi eo 20 godina uporno, i ka da svi mi to ne zelimo.
btw, nije tacno da smo se latili pisanja na ovom sajtu radi nekog politickog cilja, nego jednostavno komentarisemo vijesti, i eto u medjuvremenu raspravljamo. sto znaci da potpuno ravnopravno raspravljaju sve opcije, nebitno jesi li za vlast ili opoziciju il sto si vec… ja bar ne dijelim komentatore po tom principu.
Zrno:
“…koliko mi mozemo necega novoga da iznjedrimo, a da pri tom ne zelimo iznjedriti jos tvorova proglasavajuci svakog za slugu rezima ko nije rekao da je Miko tvor”
ovo je cista podmetacina, opet to radis kao i u preproslom komentu, a nisi objasnio zbog cega.
nije tacno, znaci NIJE TACNA teza da svakoga ko ne zeli reci da je Miko tvor proglasavamo za slugu rezima, i samim tim nije tacno da se time iznjedravaju jos tvorova, tj da se ljudi priblizavaju mafiji. ovo je jako stara zamjena teza i podvala koju je koristio db kako bi vrbovanje ljudi tokom perioda `96-2005` opravdao kao cin prelaska u tabor mafije zbog inata il cega li vec.
Zrno:
“Ako ja kazem da je Miko tvor, imam osjecaj da ces mi reci, a ne, tvor se pise sa velikim T.”
tvoji osjecaji su apsolutno nebitni za bilo koju relevantnu raspravu, tako i za ovu, pa ne mogu biti nikakav argument za bilo cem.
Zrno:
“Jevrema sam spomenuo upravo kao podsjecanje na sve etikete koje je on servirao, naravno za potrebe rezima, ali kvalifikativi na njegovom fashistickom nivou iako protiv rezima, takodje nisu zdravi i plodonosni za dalju polemiku.”
ovo je takva bezocna podvala i sprdanje da mi prosto dodje da je uopste ne komentarisem, nego samo zacepim nos i produzim dalje.
znaci – niko nikog ne kvalifikuje nikakvim fashistickim izrazima, niti odje ima fashista, niti je to taj nivo, nego se jednostavno – mafija naziva tvorovima. a vec sam objasnio u prethodnim komentima zbog cega mislim da je to ok, a neka to no si se i ti s tom argumentacijom slozio!!
potpuno je legitimno da ti se to ne svidja, ali je apsolutno neprihvatljivo da podmeces bilo kakve etikete pod plastom opozicionarstva.
—
mislim, meni je potpuno jasno da je problem u tome sto se jasnim oznacavanjem MAFIJE kao TVOROVA otvara prostor za POLARIZACIJU odredjenih politika – mafija vs. svi ostali, i sljedstveno tome jasno i precizno opredjeljivanje ljudi za i protiv mafije! i mafija tu nema nikakve sanse, dok u ovakvom maglovitom i rasplinutom politickom miljeu mogu da plivaju jos sto godina.
al isto mi je jasno da se to ljudima na vlasti nikako ne dopada, i otud ovolika frka kroz komentare…
Dejan B. Pejovic
May 20, 2009 @ 00:45:44
Baki, hvala na analizi mog komentara.
Ja ne bih tako detaljno obrazlagao ni moje ni tvoje komentare, bilo bi izlisno detaljisati, jer si ti sustinski precerao!
Apsolutno se slazem sa ovim sto je gore naveo Eye in the sky. Posto je to jako lijepo opisao prenijecu:
“Nemam ništa protiv da se Živković (ili bilo ko drugi) ne naziva svakojakim imenima. Kao što nemam ništa protiv i kada ga “slikovito nacrtaju” onakvim kakav jeste. Hoću reći – nekad mi dodje da ih sve pošaljem u “tri lijepe”, a nekad mi je dovoljno da ih iskuliram… Uz to, ne doživljavam internet kao mjesto za bog zna kakvu “političku korektnost” prije kao “rupu u zemlji” u koju se možete skoro do mile volje izvikati,izjadati…pa i ispsovati ako treba. Nijesam neki fan poslednjeg ali sam shvatio da me od psovki mnogo više “žulja” ona, tipično crnogorska, blaziranost, prijetvornost, ona “tankoobraznost” kojom se,valjda, želi ostviti nekakav utisak. . ne znam ni koji. . Možda onaj da “pravi intelektualac” mora imati “tanane duševne strune” koje, eto, zadrhte kako prvi vjetar dune. .
Priznajem, ta mi vrsta “političke korektnosti” ni malo ne odgovara, zaudara mi na nejasnoću, na “marovićevsko” muljanje,na “pragmatizam” na cg način. .
P.S.
Sve pohvale g.Branu K. na komentarima. Uvijek gadjaju “u sridu”. ”
Potpisujem!
Iako moji komentari, konkretno na ovoj stranici nisu na tragu njegovog komentara, mojim komentarima sam zelio pronaci neki novi kvalitet nase rasprave, i to nakon napadanja Vladimira iz svih arsenala.
A, ako malo bolje pogledas ovdje i na Slavkovom blogu, vidjeces da sam vec nekoliko puta napisao sto mislim o Mikovom sramnom djelovanju.
A ovo sto ti radis je jako bezobrazno, jer se trudis da diskvalifikujes svakoga ko izadje iz tvog nekog antirezimskog sablona.
Vladimira si stavio u istu kategoriju sa laznim intelektualcima, a ja sam covjek UDBE.
Super prepoznajes i fenomenalno kategoriziras ljude, svaka cast!
A moj tehnicki savjet perfect strangeru kojem sam prije toga predlozio da se zove domestic_sranjger, je vise shala, na koju se on upecao i povjerovao u teoriju zavjere protiv njega.
Kaze da mu je kompjuter usporio, pa se boji da mu nije Slavko upao na comp. Zaista genijalan odgovor, nakon toga sam ostao bez komentara…
Svi mi ovdje skrivajuci se iza raznih nikova mozemo da pljuvamo i etiketiramo ljude do besvijesti, ali ja cu to radije uraditi pod punim imenom i prezimenom i radije to govorim ljudima u brk i sa pogledom u oci.
Da pogresno ne shvatis, a jako brzo shvatas, ali u zadnje cesto pogresno, (posto sam pratio sto si i ranije pisao, gdje sam se u mnogo cemu slagao sa tvojim stavovima) dakle nije sporno prozivanje i etiketiranje Mika ili bilo koga drugoga javnoga djelatnika u CG, koji su izreda svi prekrizena 0, nego mislim na ljude koji su na istom fonu i zele da vide da ima potencijala za sustinsku promjenu u CG , da ima pozitivne energije u tom pravcu, ako nidje, barem na ovom portalu!
karma
May 19, 2009 @ 08:46:14
Baki slazem se. Ispada da Perovic svakoga naziva tvorom da nema civilizacijski nivo uporedjuje se i sa onim nepomenikom. Koliko brige da se Zivkovic ne povrijedi. I polako Perovic se stavlja na optuzenicku klupu. Ja ne mislim da je ovaj portal stvaranje neke organizacije nego tribina gdje se mogu iznijeti misljenja. Kad Nedovic napravi organizaciju neka tamo unese svoja pravila i neka po njima okuplja. Ovo je cenzurisanje rasprave. Nedovic muti vodu i uspio je. Posvadja bi dva oka u glavi. A kad se pita kako nazvati ono sto je Zivkovic uradio pozove se na Kocala nema svoj stav.
Vladimir Nedović
May 19, 2009 @ 10:06:41
Evo ga karma, dezurni mutilac (ko vice ‘drzite lopova’?). Kome ti nisi jasan, u njemu je problem. Nema veze, izdrzacemo mi sve vas, a onda cete se zabit u misje rupe.
baki.lj
May 19, 2009 @ 14:00:43
apsolutno @karma, svako sa tri grama mozga vidi sto cini, i on i perfect.
a slazem se u potpunosti sa tim sto velis da je ova apsolutno nevjerovatna vijest (kako su zivkovic &co uspjeli na cetinje da uzmu 10%, i njeno komentarisanje) potpuno obesmisljeno… ali zato se dobilo na drugom kvalitetu – saznasmo da se oni choche protive da se mafija naziva tvorovima?! ma nemoj, treba da im tepam mozda?
kakvi su to specijalci, to se nije gledalo…
karma
May 19, 2009 @ 12:56:48
Neka ti bude. Jos jednom molim za odgovor kako bi ti nazvao ono sto je uradio Zivkovic?
Vladimir Nedović
May 19, 2009 @ 14:29:46
Odgovoreno je pri samom pocetku – ko cita, nadje.
Eye in the sky
May 19, 2009 @ 14:16:22
Nemam ništa protiv da se Živković (ili bilo ko drugi) ne naziva svakojakim imenima. Kao što nemam ništa protiv i kada ga “slikovito nacrtaju” onakvim kakav jeste. Hoću reći – nekad mi dodje da ih sve pošaljem u “tri lijepe”, a nekad mi je dovoljno da ih iskuliram… Uz to, ne doživljavam internet kao mjesto za bog zna kakvu “političku korektnost” prije kao “rupu u zemlji” u koju se možete skoro do mile volje izvikati,izjadati…pa i ispsovati ako treba. Nijesam neki fan poslednjeg ali sam shvatio da me od psovki mnogo više “žulja” ona, tipično crnogorska, blaziranost, prijetvornost, ona “tankoobraznost” kojom se,valjda, želi ostviti nekakav utisak. . ne znam ni koji. . Možda onaj da “pravi intelektualac” mora imati “tanane duševne strune” koje, eto, zadrhte kako prvi vjetar dune. .
Priznajem, ta mi vrsta “političke korektnosti” ni malo ne odgovara, zaudara mi na nejasnoću, na “marovićevsko” muljanje,na “pragmatizam” na cg način. .
P.S.
Sve pohvale g.Branu K. na komentarima. Uvijek gadjaju “u sridu”.
perfect stranger
May 19, 2009 @ 14:31:20
А одговара ли Вам када Вас на Интернету (гдје би ваљало да се супротставимо маровићевштини и “политичкој коректности”, јел’те?) неко назове свињом зато што се Ваш изглед не поклапа с нечијим естетичким стандардима, да Вам каже да смрдите (метафорично, наравно), да Вас проглашава “удбашком багром”, да јавно објављује Вашу ИП адресу како би на Ваш траг навео припаднике секташке организације која се формирала, да Вас поред свега тога цензурише не дајући Вам право одговора? Да ли таква врста слободе на Интернету одговара Вашим “дебелим душевним струнама”?
kasna
May 19, 2009 @ 14:47:34
Perfektni ponovo pukusavas da skreces temu na svoje zdravlje. Ja ti savjetujem da porazgovaras sa nekim prijateljem kako bi zajedno potrazili diskretnu pomoc. Sto vam je danas svima sa nekakvim sektama. Vidim i Medojevic ima problema sa “sektom”. Posto on i o tome diskutuje mozda da sa njim o tome razgovaras, oni su otvoreni za sve koji imaju problema slicnih tvojim.
Izgleda da jedino mafija nije sekta i da jedino sa njom nemamo nikakav problem.
Eye in the sky
May 19, 2009 @ 15:53:00
Da se ne ponavljam o mom doživljaju interneta,nije tema. .Za dio o “cenzurisanju” i “sektaškoj organizaciji” koja Vam je “na tagu” imam samo Vašu riječ kao dokaz. .
Hvala za brigu o “duševnim strunama”. .
Vladimir Nedović
May 19, 2009 @ 14:31:31
Velika je razlika, za onoga koji zna da slusa. Branov prvi komentar je to na najbolji nacin objasnio.
Brano Koćalo
May 19, 2009 @ 18:32:03
Da pojasnim još i to, ne smeta mi ničiji lični stil, da li psuje, ne psuje, kune ili ne kune. Smeta mi samo LAŽ. Smeta mi jeftina podmetačina, ili prljava etiketiranja bez osnove, a onda bježanje od odgovornosti za ono izrečeno, a iza čega bi valjda čovjek trebao stati i braniti ono što zastupa. Naravno, ogroman dio ljudi koji su, ajde da kažem, napali Vladimira Nedovića nijesu imali nešto loše i zlonamjerno na umu, naprotiv. Ali jedan dio jeste to imao, i u tome je problem. “Mogu da psujem u mraku, da navijam za ono što misle da vrijedi”… Mogu, ali neću, ni jedno ni drugo. Neću jer me ne interesuje. Interesuje me samo kapiramo li se u vezi onog što je laž i onog što je istina. U bilo čemu i za bilo koga.
Sergej Peric
May 19, 2009 @ 14:22:17
Dobili su koliko sam ja upucen oko 750 glasova , s obzirom da je PZP znao da ocopli i po 1500 , cak i par stotina vise ako me sjecanje sluzi , to licno smatram njihovim vrlo losim rezultatom! LP na Cetinju nema ni odbor formiran tako da o njihovoj snazi ne treba puno trositi price . Ovo je odgovor na ono sto baki.lj kaze da je ‘skandalozna vijest’!
SasaS
May 20, 2009 @ 09:57:50
Na CT izlaznost je bila 53%.
PZP je uzeo 730 glasova.
LP-DC je uzeo 711.
LP je zadržao svoje glasove od prije i dobio najveći broj glasova GP.
PZP se prepolovio, s tim što je “izlaznost” (53%) uradila svoj dio posla.
DPS je izveo 5500 (a od tolikog broja dobili su 4885 glasova).
I još jedan interesantan podatak 5% je bilo nevažećih.
Sergej Peric
May 19, 2009 @ 14:23:00
izvini …’nevjerovatna vijest’!!:)
perfect stranger
May 19, 2009 @ 17:11:26
Неки коментатори су примијетили за овог бакија, или вавија, или како га већ зовете, да је једина константа која би се могла извући из читаве његове писаније – недосљедност (један дан прича једно, други дан друго, критикује своје ставове које је до јуче заступао, и сл. – а када му други укажу на ту његову недосљедност обично одговара: “Не млати!”), што је највјероватније посљедица њежног узраста. Стога мислим да је најпаметније оставити га на миру бар док не постигне неки историјски компромис са самим собом и са мисаоним процесима који му се јављају у глави. Нека ово буде схваћено као једна конструктивна критика.
baki.lj
May 19, 2009 @ 17:30:14
mars bre fukaro, nemoj mi se slucajno obracat poslje svih onih komentara koje si do sad ostavio po ovija blogova, kako te nije sramota da se vise pojavljujes idje. fuj! nemoj slucajno da si me uzimao u usta.
janko
May 19, 2009 @ 19:00:22
Perfect uporno pokusava da podijeli ljude ovdje kako se ne bi govorilo o temi. Mogu da razumijem da ima problema sa pc-em zbog posjete sajtovima sa pornografskim sadrzajem, ali ne mogu da razumijem zasto ljudi tolerisu njegove atake na one koji jasno vide stvar. Uvijek atakuje na liberale a onda se kao miri sa svima. Moje misljenje je da svaka rasprava sa njim povecava stanje na njegovom racunu u banci. Zato Perfecta treba prebaciti na IGNORE.
perfect stranger
May 19, 2009 @ 20:02:55
Као што сам и претпостављао, биће да се ради о каквом исфрустрираном тинејџеру. Ја овога бакија или вавија наравно не бих ни помињао (јер се за мене ради о потпуно безначајној фигури), да нијесам примијетио да је на неколика мјеста овдје он мене помињао у негативном контексту (нпр.: “apsolutno @karma, svako sa tri grama mozga vidi sto cini, i on i perfect”, или: “e to neznam, al da pomazes perfectu da smara narod svojim budalastinama i odvlaci raspravu i razvodnjava – to radis”, итд.). Па онда рекох, да видим шта пише тај елемент, и закључих (као и неки други) да је основна одлика његове писаније недосљедност. Искуство ми говори да управо такви превртљивци временом постају основне перјанице и јуноше ДПС-а, па ме не би изненадило да бакија или вавија ускоро видим као члана Милових омладинаца.
И поред свог виртуелног насиља које сам скоро доживљавао, до сада ми се нико није обраћао на овакав начин, попут бакија или вавија. Управо овакав његов вокабулар на најефектнији могући начин говори о теми која је овдје покренута неким коментарима. Наравно, нећу узвраћати на исти начин, јер бих на тај начин и противурјечио својој аргументације поводом те теме. Ипак, то никако не значи да нећу бакију или вавију (уколико се испостави да се не ради о малољетнику) у првој погодној прилици ваљано истеглити уши, или га добро ишибати по голој задњици, али не части ради, него жестоко, као што мужике шибају. Наравно, предузете мјере ће бити искључиво васпитног карактера.
baki.lj
May 19, 2009 @ 21:15:37
gospodine pod nikom perfect stranger,
tvoja zelja da me ‘ishibash po goloj zadnjici’ i ‘isteglish ushi’ ce vrlo lako bit uslisena. nadjimo se za sat vremena dje godj ti je volja, biraj mjesto, pa udri kao mozes.
ja mozda jesam star, al da se odazovem na takvu uvredu casti i prijetnju vazda mogu i ocu, i odbranicu se kolko me junacke mishice sluze.
ovo vazi i za sve ostale lazne intelektualce-tvorove koji prijete na ovoj temi 😉
a ti perfect, posto si junak samo na rijecima, evo izvoli, imas priliku da svoje homoseksualno junastvo dokazes ne samo virtuelno no i u praksi!!!!!
CETINJANKA
May 19, 2009 @ 20:14:23
perfekct stranger:
Svakog dana sam sve sigurnija da si ti jedna izuzetno pokvarena osoba !!!
Ovo tvoje obracanje bakiju ili vaviju je tako odvratno i nisko .Na sva zvona si udario da kritikujes mene zbog Kuljace dje sam ja samo rekla da lici na svinju i da ruzno izgleda. Iskreno samo zato sto pripada ovoj mafijaskoj vlasti , ja bih prokomentarisala pa i da je najljepsi.Evo sad sam ti rekla i pravi razlog takvog mog komentara.
Posebno je odvratna ova tvoja opaska o “njeznom uzrastu , tim gore ako se odnosi na vavija…
Da se razumijemo , ja ovdje ne izigravam bakijevog advokata…Ja sam na blogovima cak stavise imala nekih prepiski sa tim osobama ( mozda je u pitanju ista osoba )i bilo je puno razlike u misljenjima , ali svi ti komentari su , za razliku ode tvojih , imali neki bezazleni karakter….
Meni je cak ta wawijeva ili bakijeva osobina da bude skoro uvijek kontras bila jako simpaticna….
A ti perfekt , prije nego sto pocnes sa tvojim filozofijama u odgovoru , razmisli malo , jer ja znam da ti znas o cemu sam ovdje govorila…
Priznacu , iako prepreden , ipak si ti inteligentan i puno se foliras….
iris
May 19, 2009 @ 20:38:16
Nevjerovatno je kako vas Perfektni Stranac vuce za nos. Moji aplauzi Strance. A Vladimir isto tako. Podje tema u tri p.m. skraceno da kazem da se politicki korektni ne uvrijede.
iris
May 19, 2009 @ 20:41:30
Ovo sto oni rade ovom portalu ispunjava ga biranim sanelovim mirisima.
CETINJANKA
May 19, 2009 @ 21:21:32
iris :
Jeste vala , to svi crkosmo ,kako nas on nagrdi!!!
Da meni ne odgovara malo prepucavanja , ja bih ga jednostavno ignorisala……
Priznaces puno je interesantnije procitati nesto razlicito , pa makar to bile i gluposti….
Ako nista drugo , bar se povecao broj komentara na portalu….
EuroLiberal
May 20, 2009 @ 00:27:25
Perfect je kralj najjachi, ne zezajte ljudi…
zar se vazda ne nasmijete slatko kad procitate njegove komentare pune smijesnih termina i slatkorjecivosti….
Usput Baki/wavy, imas mnogo dobrih stavova i generalno svi se mi odje oko 90 % stvari slazemo…ali zasto onda Baki ucestvujes u rasplamsavanju rasprava sa Vladimirom i slicno kada to ne vodi nikuda… i onda NJEGA optuzujes da skrece sa teme i da unistava raspravu…
UJEDINIMO SE OKO ONOGA STO NAS SPAJA… PUSTITE LJUDE DA KOMENTARISU ONAKO KAKO MISLE…CITAJTE i DAJTE SVOJA MISLJENJA, ali PRESTANITE sa BESKONACNIM komentarisanjem jedni drugih i svadjama, diskusijama i besciljnim lutanjima… IGNORISITE one koji zapocnu da napadaju jedni druge… Odje smo jer zelimo SLOBODU.
iris
May 20, 2009 @ 08:06:14
Cetinjanka ne ljuti se. Svaka se tvoja iskrena rijec iskoristi za kilometre besmislica. Ako kuliras u tome kuliraj. Vladimir po obicaju ne odgovara kad mu se postavi pitanje.
Vladimir Nedovic
May 20, 2009 @ 11:11:06
Au, koji provokator. Niko vas ne dira, ali vi mene u svakom postu kao slucajno pomenete. Na sva pitanja je odgovoreno, i onome ko cita je jasno. Prestanite sa sabotazama.
CETINJANKA
May 20, 2009 @ 10:45:29
SasaS :
To ti je tacno i toliko glasova su imali LP i PZP na Cetinju….
Neko je pomenuo Opstinski odbor LP ? Oni na CT imaju nekakav Glavni Odbor koji sacinjavaju :
Dragan Vujovic , Milo Radonjic ,Mojas Radonjic i Peko Paovic…..
Necu komentarisati ostale , ali samo da se zna da je to onaj Milo Radonjic koji je zajedno sa Senjom Vujovicem napravio onu sramnu izdaju LSCG 2005 a sto je dovelo do prijevremenih opstinskih izbora na CT…
Ali dobro , ipak je Miko poslije iskljucenja iz LSCG pronasao prave prijatelje , dolazio im na slave i kleo se da je nevin kao malo dijete….
No necu , bar za sada , vise o tome prevrce mi se zeludac od muke….
I jos da me uce pojedini da budem vaspitana i da pazim kako da im se obracem….
PI, PI , PI !!!!!!!!!!!!!!!!!
iris
May 20, 2009 @ 14:23:50
Gospodine Nedovicu pominjem vas namjerno ne slucajno. I pitam Vas ponovo kakao bi ste vi nazvali ono sto je uradio Miko Zivkovic. Nijesam nasao odgovor moje pitanje.
Vladimir Nedovic
May 20, 2009 @ 14:40:38
Neko je odje lud. Neposredno prije vaseg prvog javljanja, odgovorio sam kasni (?) kako bih se ja postavio prema ovome pitanju. Iako, ponavljam, nisam duzan da odgovaram na sva pitanja, pogotovo ona koja smatram provokacijama.
baki.lj
May 20, 2009 @ 15:18:39
cini mi se da je slabo ko skontao sto sam htio da pitam u prvom komentaru na ovoj vijesti, ili sam se ja dosta slabo izrazio… znaci – prosto mi je nevjerovatno da su tvorovi prevarili 10% cetinjana da su miko zivko & companija – liberali?!
to jest 20 posto nekadasnjih liberala na cetinje smatra kako su ustvari ovi jadovi – liberali?!!
pa je li to moguce?
pa mi onda nesto pricamo je li narod ovakav il onakav… narod varaju samo tako, kako god stignu!
ako oni uz pomoc medija i terenskih susnjara mogu na cetinje da obezbijede da prevare petinu nekadasnjih liberala, ona mogu sve. i da prevare ostali narod kako je dps skroz super, i kako je sdp opozicija u vladi…ma mogu da izmanipulisu bukvalno sve.
onda je u sustini citave price manipulacija, sto medijska sto terenska.
u tim uslovima je NEOPHODNA polarizacija stranaka i javnih licnosti na one koji pripadaju mafiji, i one koji ne pripadaju, cisto i jasno, da bi narod znao za koga da se opredijeli i koga da podrzi – ljude il tvorove(mafiju).
AnArHiSt
May 20, 2009 @ 15:25:58
vaginalna manipulacija!!!
perfect stranger
May 20, 2009 @ 15:49:05
“Ја сам већ мало наговестио: како се код нас појавили неки мали и ништавни људи. У мутноме времену колебања или прелаза, свакад и свуда се појављују разни мали и ништавни људи. Ја не говорим о такозваним, “првацима”, који хитају испред свију (главна брига је то: испред свију) ка неком циљу, макар и глупом али одређеном. Ја говорим баш о талогу. У сваком прелазном времену се јавља тај талог, људи не само без икаквог циља, већ без икаквог мисаоног обележја; људи који собом, и свом снагом, изражавају само немир и нестрпљење. Међутим, тај талог и обирак људски, и не знајући за то, готово увек потпадне под команду оне мале гомиле “првака”, која ради с одређеним циљем, и та гомилица онда цео тај смет тера онамо куд јој је воља, само ако се, то јест, и она сама не састоји из оличених идиота, што се уосталом, такође дешава.”