Izvor: Vijesti

fkmogrenInspektori za suzbijanje privrednog kriminala započeli su provjeru poslovanja budvanskog Fudbalskog kluba Mogren, na čijem je čelu Boro Lazović, predsjednik DPS-a u tom gradu, potvrđeno je “Vijestima”.

Policija je prije 20-ak dana ušla u klub i zaplijenila kompletnu dokumentaciju o poslovanju u protekle četiri godine – o transakcijama novca, transferima fudbalera i drugim poslovima. On je to učinila, kako je saopšteno “Vijestima” , nakon što je dobila anonimnu prijavu, u kojoj se tvrdi da se preko tog kluba “pere” novac i namještaju utakmice.

Informaciju o kontroli poslovanja FK Mogren juče je potvrdio i Boro Lazović, koji je objasnio da su inspektori uzeli dokumentaciju na provjeru, ali koji tvrdi da je sve regularno i da je prijava netačna.

“U toku je kontrola klupskog poslovanja u protekle četiri godine. Kako stvari stoje, koliko sam usmeno informisan, sve je čisto kao suza i nema nikakvih problema”, istakao je on.

Na pitanje “Vijesti” šta je inspektore interesovalo, Lazović je objasnio da se provjerava kompletno poslovanje, posebno transferi novca preko žiro-računa.

Lazović je naveo da ga proteklih dana, kao ni druge članove uprave kluba, niko iz policije nije pozivao na bilo kakva saslušanja.

“Inspektori su došli kod mene i pitali kako bi mogli da uzmu dokumentaciju. Tada sam ih pitao o čemu se radi. Stekao sam utisak da je u pitanju neko anonimno pismo, čije navode oni hoće da provjere”, kazao je Lazović i ocijenio da su policijske kontrole poslovanja dobre, te da ih treba obavljati i bez anonimnih pisama.

Prvi čovjek kluba i budvanskog DPS-a je ispričao da su inspektori bili iznenađeni kada su vidjeli da su revizori već obavili kontrolu finansijskih izvještaja tog kluba.

“Od kada igramo međunarodne utakmice, moramo biti licencirani i moramo imati finansijskog revizora. Inspektori su bili iznenađeni kada smo im pokazali da su sve te papire već obradili revizori“, tvrdi on.

Nagli uspon Fudbalskog kluba Mogren počeo je posljednjih dana avgusta 2007. godine kada su se čelnici budvanske opštine odlučili da dio novca stečenog naglim prilivom kapitala ulože i u fudbal.

Budvani su u međuvremenu počeli izgradnju modernog trening kampa na Jazu, a najavljena je i višemilonska investicija u novi stadion.

Lazović je optužbe na račun FK “Mogren” nazvao “hajkom protiv Budve”.

Zamoljen da precizira o kakvoj je hajci riječ i da li to možda ima veze sa nedavnom izjavom ministra finansija Igora Lukšića, koji je optužio tamošnje rukovodstvo “da je loša finansijska situacija u kojoj se našla Budva posljedica greške u koracima koje je neko povukao”, Lazović je kazao: “Nema to nikakve veze. Ljudi su na određen način ljubomorni na uspjehe, ne lično moje, nego partije koju zastupam u ovom gradu. To nikakve veze nema sa Lukšićem. On se u toj izavi izletio i rekao nešto što nije trebalo, jer nije bio u pravu”.

Priča o namještanju utakmica i pranju novca, prema njegovim riječima, potiče “možda iz fudbalske kuhinje”.

“U fudbalu sam od svoje 15. godine i uvijek sam bio funkcioner. Kada sam prekinuo trenerski posao, bio sam potpredsjednik saveza u bivšoj Jugoslaviji, potpredsjednik u SCG i sad sam potpredsjednik FSCG. Nikad me niko nije optužio za namještanje utakmica”, ogorčen je Lazović.

