Izvor: Press

tijanic„Neobično sam zahvalan vašem shvatanju novinarstva koje omogućava da nevin, ničim ukaljan, netražen i poštenim radom obogaćen Stanko Subotić, poznatiji kao Cane, pomene moje ime u kontekstu rada fantomske grupe na fantomskoj temi fantomskim povodom.

Jedino što kao dokaz nudi da nepostojeća anticanetovska NVO postoji – jeste činjenica kako je od svojih italijanskih advokata saznao da imenovana beogradska grupa, i ja s njom, prevodi na italijanski tekstove iz hrvatskih novina. Onda ih šalje tužiocu u Bari. Sve to jer tamošnji tužioci nisu preplaćeni na hrvatski tisak, nemaju ni internet i, avaj, ne govore hrvatski.

U ovo doba svake godine, od rođenja Hrista naovamo, kad se god pomene „duvanska afera” ili, ne daj Bože, neko finalno nevaljalstvo Cane daje intervjue. Zašto? Ako zna iko, on zna. Mi ostali samo možemo da naslućujemo.

Da budem sasvim jasan. Svako pominjanje mog imena od strane Caneta ili plaćenih advokata smatram njegovom direktnom pretnjom. Svaka pretnja čoveka s toliko novca, takvom karijerom i toliko veza u različitim profesionalnim, a već oprobanim krugovima, smatram smrtnom presudom.

Pozivam uglednog biznismena da me tuži. Da sudu podnese dokaze za postojanje anticanetovskog udruženja i potom mog učešća u njoj. Ako neće, poučen brojnim iskustvima, konstatujem da je suđenje već održano. Presuda postoji. Ako ne budem prisutan dok presudu budu čitali, sačekajte ovo doba sledeće godine. Cane daje intervju. A vi ga objavite.”

