Izvor: Mina

dilemmaSvetozar Marović je ponovio da je 2004. godine odlučio da se posveti samo partijskim poslovima, ali:

“Funkcija predsjednika Srbija i Crne Gore bila je toliko teška i moralno obavezujuća, da sam bio siguran da je to vrh mojih državnih poslova poslije čega treba više biti posvećen sebi i svojoj porodici”, kazao je on. Marović je rekao da je ekonomska kriza donijela novu situaciju i da je sam promovisao ideje da bi bilo korisno da se okupe ekipe najboljih i najodgovornijih.

“Ako ste na vrhu neke stranke, onda ste i odgovorni. Još nisam donio odluku”, ponovio je Marović.

On mislim da će predsjednik DPS-a Milo Đukanović ostati premijer.

“Sa njim sam uvek bio blizak saradnik, pa ako očekujem od njega da to radi, ne mogu ni ja očekivati drugo nego ono što je Kant govorio: “Ne očekuj od drugog ono što nisi spreman sam da uradiš.” U dilemama sam i, priznajem – nisam više tako kategoričan”, kazao je Marović.

