Izvor: Seebiz

marovicPotpredsjednik Demokratske partije socijalista (DPS) Crne Gore Svetozar Marović izjavio je agenciji Beta da postoji mogućnost da ponovo preuzme neku odgovornu državnu funkciju, ali je naveo da bi takva odluka za njega bila veoma teška.

“Ostao sam zatečen ovom novonastalom situacijom, krizom, jer sam branio tezu da u uslovima krize morate jačati broj saveznika, a smanjivati broj neprijatelja, morate okupiti što veći broj sposobnih i ljudi od autoriteta i prosto tada morate imati najjače i najlegitimnije timove. U tom smislu sam ostavljao prostora za sebe da, ako doista bude neophodno, da ako ja nešto mogu pomoću u ovoj situaciji u kojoj se zatekla i Crna Gora, da sam možda bio i ostajem spreman da tako nešto prihvatim”, rekao je Marović u intervjuu agenciji Beta.

Marović je rekao da bi odluka o povratku na državnu funkciju bila teška, jer je svjestan odgovornosti koju takav posao nosi.

“Vlast nije samo ta ljepota afirmacije, popularnosti, privilegija, nego je to težak i odgovoran posao”, kazao je on.