Izvor: Silicon Alley Insider

intSilicon Alley Insider objavio je graf iz kojeg se da zaključiti da će online oglasi za samo 3 godine preteći novinske oglase. Gotovo svakodnevno s druge strane Atlantika stižu vijesti o starim i uglednim novinskim izdavačima koji stavljaju ključ u bravu, traže zaštitu od stečaja ili odlučuju prijeći isključivo na internet.

Stalni pad prihoda od oglašavanja i sve veći troškovi mnogima ne ostavljaju izbora. Na krivulji su plavim prestavljeni prihodi od oglašavanja u tisku, a crvenim od oglašavanja na internetu. Sve djeluje još mnogo dramatičnije kad se zna da prije 15 godina ova druga zapravo nije ni postojala.

Krajem zadnjeg kvartala 2005. internetski dio kolača oglašavanja iznosio je oko 12 milijardi dolara, a novine sz uzimale gotovo četiri puta više. Na kraju 2008. internet već uzima oko 24 milijarde, a prihodi novina padaju na ispod 35 milijardi. Ako se ovakav trend nastavi, crvena i plava krivulja presjeći će se za manje od tri godine!

Advertisements