Izvor: Dan

piperJedan od aktera afere “Moldavka” Zoran Piperović pozvao je juče crnogorskog premijera Mila Đukanovića da se dobrovoljno javi sudiji Miladinu Pejoviću i da iskaz u okviru istrage koja se vodi protiv S.Č. zbog davanja lažnog iskaza. Piperović je kazao da će insistirati na tome, jer zna da sudija Pejović neće pozvati Đukanovića na saslušanje. On je dodao i da je svima jasno da je Moldavka dala lažan iskaz, ali da mu je cilj da svojim i svjedočenjem drugih aktera, između ostalih, predsjednika SDP-a Ranka Krivokapića i predsjednicu Vrhovnog suda Crne Gore Vesnu Medenicu pošalje u pritvor zbog opstrukcije i zataškavanja slučaja.

– Ako je bio interesantan iskaz moje supruge zbog činjenice da je trebalo da potvrdi kako joj je sudija Migo Međedović kazao da S.Č. laže, onda je istražni sudija taj kojem mora biti profesionalno interesantan moj predlog da se sasluša Milo Đukanović na okolnosti ko je i zašto prikrio telegram MUP-a RS i šta je sadržina telegrama. Pošto ga uvaženi kolega Pejović neće zvati, iako evropske sudije od 1945. godine ne prave razliku između građanina i političara kada treba da ih pozovu na saslušanje, pozivam javno premijera da ode samoinicijativno i kaže ono što zna. To bi bio mali napor koji bi pomogao istini – kazao je Piperović za “Dan”.

Prema njegovim riječima, ako je razriješen od strane Vlade Crne Gore bez obrazloženja, iako ga niko tri godine nije pitao ni “je li živ”, “onda neka taj makar dođe do sudije i kaže istinu”.

– Predložiću sljedeće nedjelje da se sasluša Veselin Peruničić, bivši šef CB Pljevlja, jer znam da će Milan Paunović kada bude davao iskaz kod sudije Pejovića kazati da Peruničić laže. Pošto su dugogodišnji prijatelji neka jedan drugome kažu što su pričali. Naravno, ne postoji nijedan razlog da Peruničić kao častan čovjek iz čista mira izmisli ono što mi je kazao da mu je rekao Paunović. Pošto Tihomir Gačević, takođe, neće priznati da mi je “jadikovao” na telefon kako ga prati Mićo Orlandić, predložiću da se saslušaju Dragan Mrvaljević iz Budve i Jovan Popović iz Zete. Ako oni budu rekli da me nije zvao, neka tako i ostane. Ovo zato što je sada Gačević visoki policajac, pa se ništa ne zna. Dokaz da S.Č. laže jeste sam njen iskaz i tu ne treba pomoćnih dokaznih sredstava, ali evo javno govorim šta ja hoću. Cilj mi je da izvedem pred sud nakon toga dio državne nomenklature koja je tada organizovano učestvovala u zločinu i dio koja sada zataškava taj zločin. Od Orlandića, Paunovića, Jovićevića, Gačevića i drugih, do Ranka Krivokapića i Vesne Medenice – istakao je Piperović.

Prema njegovim riječima, “one iste Medenice koja je krivičnu prijavu koju sam podnio 2005. godine protiv policijskih funkcionera odbacila za svega nekoliko sati”.

– Dakle, javno kažem šta hoću, a koliko pameti imam da to izvedem neki vrlo dobro znaju. I znaju da će se to završiti pritvorom i to kad Krivokapić i Medenica ne budu tu da mogu da opstruiraju. I još jedna pikanterija: u svom iskazu Moldavka je kazala kako su joj nestale dvije drugarice koje sam vjerovatno ja likvidirao, pošto su joj svi vjerovali, a i još joj vjeruju, evo im prilika da me uhapse, nema veze što nema leševa. Neka nađu dvojicu koji će da potvrde da su bili mrtvi – zaključio je Piperović.

Pokušaji da stupimo u kontakt sa predsjednicom Vrhovnog suda Crne Gore Vesnom Medenicom, kako bi iznijela svoj stav povodom optužbi advokata Zorana Piperovića, bili su bez uspjeha. Naime, Medenica je bila nedostupna na svim brojevima kojima raspolaže naša redakcija.

